Εξακολουθεί να προβληματίζει τους Βολιώτες η ατμοσφαιρική ρύπανση στην πόλη κι όπως σχολίαζε ο κ. Ευάγγελος Κάβουρας «Το πρόβλημα υπάρχει (πώς να διαψεύσουν τόσες πηγές μέτρησης: επιστήμονες, αλλά και την ίδια τη δική τους) αλλά το υποβαθμίζουν… Λύσεις έχουν να προτείνουν; Ή περιμένουν τις μύτες που μυρίζουν να τους πουν …ποιος μολύνει! Ελπίζω μόνο στις μύτες που προσέλαβαν να μην είναι του Μπέου γιατί δήλωσε χρόνια ιγμορίτιδα…».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































