«Υπάρχει σχέδιο στα χέρια των υπευθύνων υπουργών ;»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Πριν δύο εβδομάδες υποτίθεται ότι ξεκίνησε η εξαγωγή του Ουκρανικού σταριού από κάποια λιμάνια της Ουκρανίας προς την Ευρώπη αλλά και για άλλα κράτη όπως της Αφρικής . Ήταν στοιβαγμένα 25 εκατομμύρια τόνοι σιτάρι . Όλα τα συστημικά ΜΜΕ έγραψαν ότι όλα καλά . Όμως αν υποθέσουμε ότι ένα πλοίο χωράει 30.000 τόνους , θα χρειαστούν 800 πλοία τα οποία θα πάρουν αρκετό καιρό, και η κατάσταση είναι αρκετά πιεστική διότι οι αποθήκες πρέπει να αδειάσουν για να υποδεχθούν το φετινό στάρι που τώρα μαζεύεται . Κανείς δεν γνωρίζει τι θα γίνει . Εν τω μεταξύ οι Έλληνες αλευροβιομήχανοι αγοράζουν το μαλακό σιτάρι 450 ευρώ τον τόνο ακόμη. Οι Έλληνες κτηνοτρόφοι σφάζουν αβέρτα ζώα γιατί δεν έχουν ζωοτροφές . Το γάλα το πρόβειο θα πρέπει να φτάσει 1.5 ευρώ για να μπορούν να ζήσουν οι κτηνοτρόφοι. Οι παραγωγοί μήλων πουλάνε όσο- όσο γιατί οι έμποροι τους πιέζουν ότι οι τιμές είμαι χαμηλά . Υπάρχει σχέδιο στα χέρια των υπευθύνων υπουργών ; Αν υπάρχει οφείλουν να το επικοινωνήσουν στον κόσμο . Αλλιώς προβλέπω πολύ δύσκολο χειμώνα για όλους . Και κυρίως για τα κόμματα . Για όλα τα κόμματα . Δεν πείθουν . Κανείς δεν έχει παρουσιάσει σχέδιο για την επισιτιστική αυτάρκεια της χώρας . Και δυστυχώς ο κόσμος είναι κοιμισμένος με ότι τους σερβίρουν τα κανάλια . Πότε γυναικοκτονίες, πότε Αντετοκούμπο , πότε Τεντόγλου. Πανάξιοι οι αθλητές μας. Αλλά το σύστημα τους κλέβει τη στράτευση στα ιδανικά και πουλάει φύκια στους ιθαγενείς» τονίζει ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, κ. Δημήτρης Κουρέτας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.