«Υπάρχει απάτη ;» αναρωτιέται ο συμπολίτης γιατρός, κ. Απόστολος Παντσάς, ο οποίος αναδημοσίευσε στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook φωτογραφία συμπολίτισσας, η οποία έχει τραβηχτεί στις 1/2/2019, στις 9.11 το πρωί, με το ερώτημα αν τελικά ο δήμος Βόλου μαζεύει μπλε και πράσινους κάδους μαζί. «Αν δηλαδή ΕΞΑΠΑΤΑΤΑΙ Ή ΟΧΙ ο πολίτης που φροντίζει να βάζει τα ανακυκλώσιμα υλικά στους μπλε κάδους. Αν δηλαδή η ανακύκλωση δουλεύει στο σύνολο της ή μόνον εν μέρει για τα μάτια του κόσμου και για ξεκάρφωμα . Αν δηλαδή τελικά αυξάνεται ο όγκος των οργανικών σκουπιδιών ώστε να υπάρξει η αναγκαία μάζα υλικού για να μπει μπροστά το μεγαλόπνοο σχέδιο για την παραγωγή πρώτης ύλης για το τσιμεντάδικο. Υπάρχουν απαντήσεις για το πόσους τόνους σκουπιδιών ανακυκλώσαμε συγκριτικά τα τελευταία δέκα χρόνια; Αυξήθηκε μειώθηκε ο όγκος και γιατί; Έχουμε σαν Δήμος υποχρεώσεις απέναντι στην ελληνική εταιρεία αξιοποίησης ανακύκλωσης ; Υπάρχει λαθροχειρία; Απάτη ; Ποιος τάχα θα πρέπει να ενδιαφερθεί ; Ο εισαγγελέας ; Η αντιπολίτευση ; Κάποια ομάδα πολιτών που ενδιαφέρεται για το περιβάλλον ;» τα ερωτήματα που θέτει ο γιατρός. 
«Υπάρχει απάτη;»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































