Για υποβάθμιση του Βόλου έκανε λόγο, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5 το μέλος του Τοπικού Συντονιστικού Οργάνου του Δικτύου Ανανεωτικής Αριστεράς Παντελής Μαστρογιάννης, ζητώντας να ενεργοποιηθεί η κοινωνία των πολιτών και να ξεκινήσει άμεσα ο διάλογος. Οι βρισιές, οι αποδοκιμασίες, οι ανήθικες επιθέσεις έχουν μετατρέψει τους χώρους της τοπικής δημοκρατικής έκφρασης σε «γήπεδο» με όλα τα αρνητικά χαρακτηριστικά του, έλεγε, σημειώνοντας πως είναι αναγκαία η δημιουργία φόρουμ της αυτοδιοίκησης αποτελεί ανάγκη για να δοθεί λύση για την πόλη. «Εμείς διαπιστώνουμε, όπως διαπιστώνει όλη η πόλη, ότι υπάρχει μια υποβάθμιση και απαξίωση. Αυτό οφείλεται στην έλλειψη διαλόγου, στον τρόπο με τον οποίο διεξάγονται οι συζητήσεις στα θεσμικά όργανα και στις επιθέσεις, οι οποίες έχουν αντικαταστήσει ουσιαστικά την ειλικρινή ανταλλαγή απόψεων και τη διαμόρφωση θέσεων και αποφάσεων μέσα από σωστές διαδικασίες. Εμείς πήραμε αυτή τη πρωτοβουλία, πιστεύοντας ότι μπορεί να αποτελέσει λύση για τον τόπο, για την κοινωνία, με την ενεργοποίηση των πολιτών, με τη συμμετοχή των επιστημονικών φορέων, οι οποίοι μπορούν να έχουν άποψη με βάση την τεχνογνωσία για μια σειρά από ζητήματα της πόλης, αλλά πρώτα και κύρια με την ενεργοποίηση της ίδιας της κοινωνίας» τόνισε ο κ. Μαστρογιάννης.
Υποβαθμισμένος ο Βόλος
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































