Άμεση έναρξη υλοποίησης των ΚΕΠ Υγείας στο Δήμο Ρήγα Φεραίου ανακοίνωσε ο δήμαρχος, κ. Νασίκας. Βασικό μέλημα του προγράμματος αυτού είναι η ευαισθητοποίηση, η ενημέρωση, η διοργάνωση προληπτικών εξετάσεων και παραπομπών σε δομές υγείας, όλων των πολιτών ανεξαρτήτως ασφαλιστικής ικανότητας, γι αυτό και ο δήμος ζητά να σταθούν αρωγοί το Κέντρο Υγείας Βελεστίνου, καθώς και οι ιδιώτες γιατροί και διαγνωστικά κέντρα της ευρύτερης περιοχής έτσι ώστε να αποτελέσουν το δίκτυο παρόχων-συνεργατών του Κ.Ε.Π. Υγείας. Αξιέπαινη προσπάθεια, αλλά όπως λένε οι κάτοικοι του Βελεστίνου, εκείνο που προέχει είναι η αναβάθμιση του Κέντρου Βελεστίνου. Να υπάρξει συντονισμός για την ενίσχυση του, αφού όπως λένε οι μνημονιακές τακτικές το έχουν αποδυναμώσει.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































