Απ. Παπαδούλης για πάρκινγκ: «Ο Δήμος είναι μια ατομική επιχείρηση που λέγεται Μπέος»

"Το συγκεκριμένο παρκινγκ, στη συγκεκριμένη θέση δεν πρόκειται να λύσει το πρόβλημα"

Αντιδράσεις έφερε στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο η παρουσίαση της τιμολογιακής πολιτικής του πάρκινγκ στη οδό Φιλελλήνων. Μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Γιώργο Καρεκλίδη ο επικεφαλής της β’ ελάσσονος μειοψηφίας κ. Απόστολος Παπαδούλης τόνισε πως το συγκεκριμένο πάρκινγκ, στη συγκεκριμένη θέση  δεν πρόκειται να λύσει το πρόβλημα της πόλης, ενώ σημείωσε πως η ώρα χρέωσης για όσους είναι μόνιμοι κάτοικοι και θα πληρώνουν 50 ευρώ το μήνα, θα είναι μόλις 0.069 ευρώ, ενώ από τις 232 συνολικά θέσεις, μόλις οι 122 θα είναι διαθέσιμες για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.

“Ο Δήμος είναι μια ατομική επιχείρηση που λέγεται Μπέος” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδούλης, επισημαίνοντας πως στο δημοτικό συμβούλιο δεν γίνεται καμία συζήτηση, ενώ όταν βρίσκουν τα δύσκολα επικρατεί έναν αλαλούμ.

Σημείωσε σχετικά με το πάρκινγκ στη Φιλελλήνων ότι  είναι ακριβό, καθώς κόστιζε 7εκ. ευρώ στον Δήμο και από την πλευρά του ο Δήμος πρέπει να πάρει πίσω αυτά τα χρήματα για να μπορέσει να κάνει κι άλλα πράγματα.

Ο κ. Παπαδούλης επεσήμανε ότι “το πάρκινγκ ξεκινώντας έχει 80.000 ευρώ έξοδα με το καλημέρα σας το χρόνο,  γιατί θα το διαχειρίζεται μια εργολαβική εταιρεία . Όμως και η εταιρεία πρέπει να πληρωθεί. Όταν ξεκινάς με 80.000 ευρώ το χρόνο αυτή η εταιρεία και δεν έχει υπολογίσει πόσα χρήματα θα πρέπει να παίρνει σταδιακά για να βγάλεις το χρέος που φόρτωσες στην πόλη με το πάρκινγκ και να βγάλεις τα λεφτά για να συντηρήσεις το πάρκινγκ , τότε οδηγείσαι σε μια λύση που σε φορτώνει με έξοδα που θα πληρώσουν οι δημότες”.

Μάλιστα, ο επικεφαλής της β’ ελάσσονος μειοψηφίας σχολίασε πως για τους μόνιμους κατοίκους που θα καταβάλουν 50 ευρώ, το κόστος ουσιαστικά της ώρας θα ανέρχεται στο ποσό των 0,0069 ευρώ.

” Ορισμένοι μπλέκουν αυτά που λέω με τη λογική του κέρδους του ιδιώτη. Εμένα με ενδιαφέρει τα χρήματα που έβαλε ο Δήμος Βόλου να τα πάρει πίσω για να κάνει άλλα πράγματα . Εγώ δεν είπα να παντελονιάζει κέρδος ο Δήμος. Ακούστηκαν διάφορα. Υπάρχει διαγωνισμός ανοησίας. Ο επικεφαλής του Δήμου Βόλου επί των οικονομικών ρώτησε εάν είναι δυνατόν να ξέρουμε πόσα έσοδα θα έχουμε. Μα γι’ αυτό υπάρχουν οι οικονομικές επιστήμες. Όλες οι επιχειρήσεις αυτό κάνουν. Καμιά δεν ξέρει τι έσοδα θα έχει. Κάνει τα σενάριά της, προσαρμόζει τα κόστη, τα έξοδά της”, εξήγησε.

Παράλληλα ανέφερε πως στο πάρκινγκ διατίθενται συνολικά 232 θέσεις στάθμευσης. Από αυτές οι 110 είναι με μηνιαίο ενοίκιο και μένουν 122 θέσεις ελεύθερες για τα αυτοκίνητα.

Ο κ. Παπαδούλης σημείωσε πως το εν λόγω πάρκινγκ και στη συγκεκριμένη θέση δεν θα λύσει το κυκλοφοριακό, ούτε το πρόβλημα στάθμευσης και είπε χαρακτηριστικά ότι “πάντοτε αναθεματίζω αυτόν που είχε την έμπνευση αυτό το σημείο να το μετατρέψει σε πάρκινγκ. Η πόλη είχε πολλές ευκαιρίες να δημιουργήσει μεγάλους χώρους πάρκινγκ αλλά δυστυχώς η πόλη ήταν αρνητική να κάνει πράγματα”.

Η πρόταση του ίδιου ήταν οι 110 θέσεις των μόνιμων κατοίκων να “μετακόμιζαν” στο λιμάνι, έτσι ώστε να εκμεταλλεύονταν εμπορικά το πάρκινγκ όλες τις διαθέσιμες θέσεις.

“Για τις  110 θέσεις των μόνιμων κατοίκων, θα πήγαινε στο λιμάνι, θα έκανα μια συμφωνία και θα πλήρωνα εγώ σαν δήμος το πάρκινγκ τους και το ακριβό πάρκινγκ της Φιλελλήνων θα το αξιοποιούσα εμπορικά. Το πάρκινγκ του λιμανιού κάθε χρόνο έχει πάνω από 1εκ. έσοδα. Δεν είναι επένδυση, είναι χώμα και ουρανός. Από εκεί που είναι επένδυση 7 εκ. θα καταντήσει να είναι Βενέτης και πάνω καφετέρια. Αυτό θα είναι το πάρκινγκ”, σχολίασε ο κ. Παπαδούλης.

Απαγόρευση στάθμευσης των αυτοκίνητων στο κέντρο και περιμετρικά παρκινγκ

“Την ταυτότητα της πόλης μπορείτε να τη δείτε το πρωί από τις 8 ως τις 10 κατεβαίνοντας την Ιωλκού. Εκεί καταλαβαίνεις κάνω σκι το καλοκαίρι , σλάλομ και φουρκέτες με το αυτοκίνητο. Είναι μια πόλη που είναι δούλη, έρμαιο αυτοκινήτου. Ο καθένας παρκάρει όπου θέλει, φορτώνει όπου θέλει, διασχίζει όπου θέλει τον δρόμο. Τα πάρκινγκ λύνουν σε ένα βαθμό το πρόβλημα. Όμως σε πόλεις όπως ο Βόλος δεν λύνεται το πρόβλημα έτσι. Το πρόβλημα θα λυθεί με τα δημόσια μέσα μαζικής  μεταφοράς και θα λυθεί σοβαρά”, επεσήμανε ο κ. Παπαδούλης.

Με την παράταξή του είχαν προτείνει την απαγόρευση στάθμευσης των αυτοκινήτων από την οδό Γαζή και κάτω, ενώ την περιοχή αυτή θα εξυπηρετούσαν μικρά αυτοκίνητα του ΚΤΕΛ, που θα πλήρωνε ο Δήμος και θα κινούνταν συνεχώς. “Με χρήματα του  δήμου θα αγοράζαμε οικόπεδα περιμετρικά από την Γαζή και πάνω και θα κάναμε μικρά πάρκινγκ. Αν δεν κάνεις τέτοιες παρεμβάσεις, δεν λύνεις το πρόβλημα”, συμπλήρωσε ο κ. Παπαδούλης.

Για την πρότασή του όμως αλλά και γενικά για προτάσεις με στόχο την επίλυση τόσο του κυκλοφοριακού, όσο και άλλων ζητημάτων όμως “δεν ενδιαφέρθηκε κανείς να κάνει συζήτηση. Νομίζει ότι έχει το απόλυτο στο μυαλό του, έχει τα δικά του συμφέροντα να εξυπηρετήσει κι από κει και πέρα η πόλη πηγαίνει όπου να ναι. Η πόλη του Βόλου πηγαίνει όπου να ναι”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδούλης.

Ανέφερε τέλος ότι ο  Βόλος  δυστυχώς δεν χρησιμοποιεί το εργαλείο που λέγεται Πανεπιστήμιο, για να τον βοηθήσει σε διάφορα ζητήματα  λέγοντας πως “ο Βόλος έχει τον ηγέτη που του ταιριάζει. Είναι ο καθρέπτης του. Δεν χρησιμοποιεί το εργαλείο που λέγεται πανεπιστήμιο. Πρέπει να κουβαλάει πολύ κόμπλεξ αυτή η πόλη”.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.