Δωροθέα Κολυνδρίνη στο Ράδιο ΕΝΑ: Βήματα εξέλιξης για τον Περιφερειακό (ηχητικό)

Η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας δήλωσε αισιόδοξη για την πορεία των έργων του πολύπαθου έργο

Αισιόδοξη πως υπάρχουν βήματα εξέλιξης στο πολύπαθο έργο του Περιφερειακού, φάνηκε η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ 102,5 και στον Γιώργο Καρεκλίδη, σημειώνοντας πως η Περιφέρεια ζήτησε από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών να αναλάβει και το ανατολικό τμήμα του Περιφερειακού, με την παράκαμψη Αγριάς.

Μόλις τρεις ημέρες μετά την έγκριση από το Υπουργείο Υποδομών, της επικαιροποίησης του Αναθεωρημένου Κυκλοφοριακού σχεδιασμού του έργου, με τίτλο «Μελέτη Παράκαμψης και Εισόδου Πόλεως Βόλου” η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας μίλησε για την ιστορία του πολύπαθου αυτού έργου, εκφράζοντας όμως και την αισιοδοξία της, πως υπάρχουν πλέον σημάδια βελτίωσης.

“Υπάρχει το θέμα της εισόδου του Περιφερειακού από την πλευρά της Αθηνών, δηλαδή το κομμάτι που συνδέει την Μπουρμπουλήθρα με τη Λαρίσης. Εκεί έχει ξεκινήσει μία μελέτη από το 2009, με απαλλοτριωμένα ήδη τα υφιστάμενα γύρω οικόπεδα, η χάραξη του δρόμου ήταν σαφέστατη από την αρχή. Έχουμε βρεθεί με τους μελετητές και τα εκάστοτε Υπουργεία εκατοντάδες φορές. Η διαφωνία που υπήρξε ήταν το προκάλυμμα για την καθυστέρηση, γιατί η διαφωνία ήταν αν θα γίνει ισόπεδος κόμβος με σηματοδότες στην είσοδο στο ύψος της ΔΕΥΑΜΒ ήταν εκ των ουκ άνευ για να δημιουργήσει θέμα σε ένα τόσο σημαντικό έργο. Θα μπορούσε να ολοκληρωθεί η μελέτη σε ότι αφορά όλο το άλλο κομμάτι και να απομείνει σε δεύτερη φάση ο κόμβος, που ήταν και το μικρό κομμάτι για να αρχίσει να εντάσσεται, έστω και σε αρχικό στάδιο. Τέτοια έργα μπορούμε να έχουμε τεύχη δημοπράτησης σε στάδια”, ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Κολυνδρίνη.
Η Αντιπεριφερειάρχης τόνισε πως η μελέτη εγκρίθηκε, ωστόσο όπως σχολίασε ” φτάνει μόνο να φτάσουμε σε τεύχη δημοπράτησης, γιατί από τις μελέτες δεν σημαίνει απαραίτητα διαγωνιστική διαδικασία. Πρέπει να οδηγηθούμε σε τεύχη δημοπράτησης για να μπορέσει να ενταχθεί το έργο σε χρηματοδοτικό εργαλείο”.
Εξέφρασε την αισιοδοξία της για την ένταξη του έργου σε χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ, καθώς πρόκειται για διευρωπαϊκό δίκτυο.
“Δεν θα έχει κανένα νόημα η ολοκλήρωση της μελέτης, αν δεν χρηματοδοτηθεί και δεν οδηγήσει σε έργο και το ζητούμενο τόσων χρόνων θα παραμείνει στα ντουλάπια. Κι ο λόγος που πιέζουμε είναι ακριβώς αυτό, η ολοκλήρωση μιας μελέτης και η συνέχιση του έργου”, υπογράμμισε η κ. Κολυνδρίνη.

Πιέσεις και για την ανάληψη του έργου της παράκαμψης Αγριάς
Θετική δήλωσε η κ. Κολυνδρίνη όμως και για το ανατολικό κομμάτι του Περιφερειακού και ειδικότερα αυτό της παράκαμψης Αγριάς.
“Πιστεύω ότι έχουμε φύγει από τη στάσιμη κατάσταση και υπάρχουν βήματα εξέλιξης κι αυτό είναι ευοίωνο και σε ότι αφορά με το ανατολικό κομμάτι, την παράκαμψη της Αγριάς. Πιστεύω πως κι εκεί θα έχουμε εξέλιξη, ως προς το γεγονός ότι είναι ένα κομμάτι που δεν έχει ολοκληρωθεί ως προς τη σύνταξη της μελέτης, δεν έχουν γίνει απαλλοτριώσεις, δεν έχει γίνει σχεδόν τίποτα.
Οπότε η κουβέντα, που έγινε την προηγούμενη Παρασκευή στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών με τον Περιφερειάρχη και τον Υπουργό είναι να μας εκχωρήσουν την αρμοδιότητα να κάνουμε εμείς τη μελέτη, γιατί πραγματικά θέλουμε να γίνει αυτό το έργο.
Πιστεύουμε ότι είναι πολύ δύσκολο, θα επωμιστούμε όλο το κομμάτι με τις απαλλοτριώσεις κι ότι συνεπάγεται αυτό, όμως θα το βάλουμε στη σειρά και θα το ξεμπλέξουμε γρηγορότερα από το Υπουργείο, έτσι ώστε να παρακαμφθεί και η Αγριά . Πρέπει να λυθεί το θέμα, δεν μπορούν να περνούν τα φορτηγά μέσα από τα καταστήματα στην Αγριά”, σχολίασε χαρακτηριστικά η κ. Κολυνδρίνη.

Όλη η συνέντευξη της κ. Κολυνδρίνη στο Ράδιο ΕΝΑ:

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.