Ένωση Καταναλωτών Βόλου : Αναφορά – καταγγελία στη ΡΑΕ κατά ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ

Εξαιτίας των πολλών παραπόνων και της ταλαιπωρίας του κόσμου

Σε αναφορά – καταγγελία κατά της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ προσανατολίζεται η Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, λόγω των πολλών παραπόνων που έχουν αναφερθεί, αλλά και της ταλαιπωρίας που υφίστανται καθημερινά οι πολίτες στα γραφεία της στο Βόλο, προκειμένου να εξυπηρετηθούν.
Με αφορμή καταγγελία συμπολίτη, (που θα αναπτυχθεί επιπλέον από τη «ΜΑΓΝΗΣΙΑ» με την προσκόμιση των απαραίτητων αποδεικτικών), ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας Αλέκος Κουτσελίνης, δήλωσε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του «Ράδιο Ένα 102,5», ότι υπάρχουν καταγγελίες, ωστόσο εντέλει δεν χρειάζονται καν, γιατί όποιος πολίτης πάει στα γραφεία της ΔΕΗ, θα διαπιστώσει ο ίδιος, ότι επικρατούν τριτοκοσμικές συνθήκες.

Τεράστια ταλαιπωρία και καθυστερήσεις

Όπως προκύπτει από καταγγελίες που έγιναν στην Ένωση, συμβαίνει ακόμη και το απλούστατο, που είναι ένας καταναλωτής να έχει επιστροφή χρημάτων γιατί άλλαξε μετρητή ή σπίτι, και ο ίδιος, πρέπει να κάνει ολόκληρη διαδικασία, να περάσει από γραφεία και να προσκομίζει πολλά δικαιολογητικά, ενώ είναι πολύ απλό, κάποιος με το λογαριασμό και την ταυτότητά του να τα πάρει από το ταμείο, όπως γίνεται στις σύγχρονες χώρες, ανέφερε ο κ. Κουτσελίνης.
Ο ίδιος είπε ότι οι καθυστερήσεις είναι μεγάλες για έναν άνθρωπο που θέλει να κάνει μια αλλαγή είτε στο ρολόι, είτε στους λογαριασμούς ή να κάνει ρύθμιση πληρωμής οφειλών με δόσεις, με τεράστια ταλαιπωρία.

«Μέχρι και τρεις μήνες
αναμονής για αιτήσεις!»

Ακόμη υπάρχουν αναφορές και καταγγελίες που αφορούν τον ΔΕΔΔΗΕ, για νέες συνδέσεις ή τη μετατροπή ρεύματος από μονοφασική τριφασικό ή αντίστροφα και που παρατηρούνται καθυστερήσεις δύο και τριών μηνών. «Δεν γνωρίζουμε αν αυτά τα προβλήματα οφείλονται στους υπαλλήλους ή σε μια γενικότερη πολιτική αυτής της εταιρίας, ίσως να οφείλονται στην έλλειψη προσωπικού ή σε κακό κεντρικό σχεδιασμό, που ίσως δεν υπάρχουν συνεργεία και υλικά, το θέμα όμως υπάρχει και είναι μεγάλο, οι καταναλωτές πληρώνουν αδρά τις υπηρεσίες και μια επαύξηση ισχύος κάποιος πλήρωσε 1000 € και παρόλα αυτά περιμένει πάνω από δύο μήνες για να εξυπηρετηθεί», τόνισε ο κ. Κουτσελίνης.

Αναφορά – καταγγελία στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας

Ο ίδιος είπε, ότι υπάρχουν προβλήματα που πρέπει να λυθούν και στην κατεύθυνση αυτή η Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας θα κάνει αναφορά – καταγγελία στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ), γιατί όλα αυτά τα προβλήματα ταλαιπωρούν καθημερινά μια μεγάλη ομάδα καταναλωτών, καθώς παρά το ότι υπάρχουν εναλλακτικοί πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας, η μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών παραμένει στη ΔΕΗ.
«Μ’ αυτή την πολιτική και τις πρακτικές, φοβούμαι ότι και αυτοί που παραμένουν στη ΔΕΗ, θ’ αρχίσουν να στρέφονται σε ιδιωτικούς παρόχους ενέργειας», τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών.
Ο ίδιος εξήγησε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ, που έχει το δίκτυο διανομής ρεύματος, απευθύνεται σε όλους τους παρόχους, μέχρι το σπίτι του καθένα, αλλά στη συνέχεια μπορεί να είναι, ο οποιοσδήποτε πάροχος είτε η ΔΕΗ, είτε οι υπόλοιποι εναλλακτικοί.
Σύμφωνα με τα παράπονα των καταναλωτών που συγκεντρώνονται κάθε χρόνο και ήδη επεξεργάζονται ενόψει του απολογισμού και της γενικής συνέλευσης που θα γίνει εντός του μήνα, όλες οι ΔΕΚΟ είναι πολύ ψηλά στη λίστα, μεταξύ αυτών η ΔΕΗ και ο ΔΕΔΔΗΕ και όταν διαπιστώνεται ότι κάποιες εταιρίες είναι ψηλά στη λίστα παραπόνων, η Ένωση κάνει αναφορές, για να βελτιωθεί η κατάσταση και να λιγοστέψουν τα παράπονα. Όπως σημείωσε, «οι εταιρίες αυτές πρέπει να καταλάβουν ότι ο καταναλωτής είναι πελάτης, πληρώνει και προσπαθεί να ανταπεξέλθει μέσα και από τα άλλα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, οπότε η συμπεριφορά των εταιριών και των υπαλλήλων πρέπει να είναι ανάλογη προμηθευτή προς πελάτη».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.