Γαλαντόμος ο Πολύζος, αρνήθηκε να πάρει τις 2.000 ευρώ για την καμπάνια «Μένουμε σπίτι»

Δεν τιμολόγησε την διαφήμιση στην ούτως ή άλλως ανύπαρκτης επισκεψιμότητας ιστοσελίδα του wishmag.gr

Γαλαντόμος ο παρουσιαστής του TRT και ιδιοκτήτης του περιοδικού Wish Σωτήρης Πολύζος, όπως προκύπτει από τη λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα η κυβέρνηση, αρνήθηκε να τιμολογήσει για την καμπάνια του «Μένουμε σπίτι» που «έτρεξε» στην ιστοσελίδα του wishmag.gr, μετά τον σάλο που προκλήθηκε από το δημοσίευμα του magnesianews.gr. Όπως γράφαμε στις 17 Ιουνίου, «έκπληξη προκάλεσε η δημοσιοποίηση της λίστας με τα ΜΜΕ που έλαβαν κρατική διαφήμιση από την καμπάνια «Μένουμε Ελλάδα», αφού μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνονται ιστοσελίδες «φαντάσματα» χωρίς περιεχόμενο και αναγνώστες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το μηδαμινής αναγνωσιμότητας ηλεκτρονικό περιοδικό wishmag.gr του παρουσιαστή Σωτήρη Πολύζου, το οποίο αν και το περιεχόμενό του έχει να ανανεωθεί αρκετά χρόνια, φιγουράρει ανάμεσα σε δημοφιλείς ιστοσελίδες με εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες χωρίς να έχει διευκρινιστεί μέχρι σήμερα ποια ποσά έλαβε καθεμία από αυτές. Σύμφωνα με καταγγελίες που έλαβε το magnesianews.gr ο Σωτήρης Πολύζος είχε δημιουργήσει πριν από περίπου μία δεκαετία τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα ως την ηλεκτρονική έκδοση του έντυπου περιοδικού που κυκλοφορεί μερικές φορές το χρόνο. Εκεί αναπαράγονταν τα ίδια πρόσωπα που πρωταγωνιστούν και στην έντυπη έκδοση μεταξύ των οποίων και συνεργάτες του Σ.Πολύζου. Η ιστοσελίδα όμως φαίνεται να αφέθηκε στην τύχη της αφού το περιεχόμενό της παραπέμπει σε εκδηλώσεις που έγιναν πριν από αρκετά χρόνια και τα πρόσωπα που δίνουν συνεντεύξεις έχουν προ πολλού εξαφανιστεί από το προσκήνιο, τηλεοπτικό και μη. Για να γίνει κατανοητό πόσο παλιό είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας στην κατηγορία «Θέατρο» η τελευταία ανάρτηση αφορά σε μια παράσταση της ομάδας performers, μίμων, ηθοποιών και μουσικών «Family Flotz» που φέρονται να έδωσαν παράσταση στο βόλο στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ το 2009! Επίσης στην κατηγορία «Εικαστικά» η τελευταία ανάρτηση αφορά έκθεση ζωγραφικής της γνωστής Βολιώτισσας ζωγράφου Δέσποινας Καφενταράκη που έγινε στο Τζόρτζιο Ντε Κίρικο το ίδιο έτος! Καμία έκπληξη δεν προκαλεί το γεγονός ότι και στην κατηγορία «Σινεμά» η τελευταία ανάρτηση αφορά το ίδιο έτος και την κυκλοφορία της νέας ταινίας το Πέδρο Αλμοδοβάρ «Ραγισμένες αγκαλιές»! Το περιεχόμενο αυτό όπως γίνεται κατανοητό δεν προσελκύει εδώ και χρόνια το ενδιαφέρον των αναγνωστών, κάτι που προκύπτει και από την ιστοσελίδα alexa.com που μετράει τη δημοφιλία των ιστοσελίδων.

Τα άρθρα που είχαν δημοσιευθεί στην κατηγορία EDIT της ιστοσελίδας και αφορούσαν την καμπάνια «Μένουμε σπίτι», διαγράφηκαν, άγνωστο για ποιο λόγο.
Ο σάλος που προκλήθηκε από το δημοσίευμα, ανάγκασε τον Σωτήρη Πολύζο να αναδιπλωθεί και να φανεί «μεγαλόψυχος» αρνούμενος να εισπράξει το ποσό που του είχε ανατεθεί από την κυβέρνηση για την προβολή της καμπάνιας «Μένουμε σπίτι». Αξιοσημείωτο είναι πάντως το γεγονός ότι στη μηδαμινής επισκεψιμότητας ιστοσελίδα του Σ.Πολύζου ανατέθηκε το ποσό των 2000 ευρώ για την καμπάνια, ενώ στο magnesianews.gr που είναι ένα από τα δημοφιλέστερα ενημερωτικά σαιτ της Θεσσαλίας ανατέθηκε το ποσό των 1000 ευρώ. Προφανώς η σελίδα του κ. Πολύζου θα έχει άλλες αρετές, που δεν είναι ορατές σε εμάς.

Στον αριθμό 881 της λίστας με τα ΜΜΕ φιγουράρει το wishmag.gr το οποίο επέλεξε να μην τιμολογήσει τις 2000 ευρώ που του είχαν ανατεθεί, μετά το σάλο που προκλήθηκε από το δημοσίευμα του magnesianews.gr

Απειλεί με μήνυση και αγωγή
Στη σημερινή του εκπομπή και μετά τη δημοσιοποίηση της λίστας με τα ποσά που έλαβαν τα ΜΜΕ για την καμπάνια του «Μένουμε σπίτι», ο Σωτήρης Πολύζος απείλησε την οικογένεια Καρεκλίδη με μήνυση και αγωγή, διαψεύδοντας ότι έλαβε χρήματα για την καμπάνια, δείχνοντας ότι το δημοσίευμα του magnesianews.gr είχε πραγματική βάση και ουσιαστικό αντίκτυπο. Άλλωστε η επιλογή του να μην εισπράξει το ποσό που του ανατέθηκε, αποτελεί προσπάθεια να βγει από μια δύσκολη θέση.

Στην αρχική λίστα και στη θέση 879, όπως θα δείτε παρακάτω, αναφέρεται το wishmag.gr το οποίο είχε συμπεριληφθεί στην καμπάνια «Μένουμε σπίτι».