Γιατί απορρίφθηκε ο Βόλος για την κατασκευή εργοστασίου αυτοκινήτων

Που θα κατασκευαστεί τελικά

Η Next.e.Go είναι μία γερμανική εταιρεία που κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που προορίζονται κυρίως για αστικές μετακινήσεις. Μπορεί ακόμα να μην έχουμε δει στην Ελλάδα να κυκλοφορούν τα αυτοκίνητά της αλλά είναι ήδη γνωστή στο ευρύ κοινό, καθώς από το 2020 έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον να κατασκευάσει δικό της εργοστάσιο παραγωγής στη χώρα μας.

Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, η επένδυση που θα γίνει θα ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό σημαίνει πως στο εργοστάσιο της θα απασχολούνται σχεδόν 1.000 εργαζόμενοι ενώ έμμεσα θα ξεπερνούν τους 5.000. Η ετήσια παραγωγή οχημάτων υπολογίζεται μεταξύ 30.000 – 45.000 μονάδων, νούμερο ιδιαίτερα υψηλό για παραγωγή οχημάτων στην Ελλάδα που αυτήν την στιγμή παράγει ελάχιστα για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Τα παραπάνω λίγο πολύ τα γνωρίζουμε, ή… κάτι έχουμε ακούσει. Στην πραγματικότητα δεν έχουμε δει ακόμα πράξεις γεγονός που οφείλεται σε δύο σημαντικούς παράγοντες. Την πανδημία και τον πόλεμο στην Ουκρανία καθώς πολλοί προμηθευτές της γερμανικής εταιρείας έχουν έδρα στη χώρα που βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση μετά την εισβολή της Ρωσίας.

 

Δύο υποψήφιες πόλεις

Αυτοί είναι και οι δύο κύριοι λόγοι που το συγκεκριμένο project έχει ήδη πάει πίσω, όμως οι εργασίες και οι έρευνες συνεχίζονται κανονικά. Σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες, αυτήν τη στιγμή υπάρχουν δύο υποψήφιες περιοχές που θα κατασκευαστεί το εργοστάσιο.

Πρόκειται για δύο πόλεις που βρίσκονται στη Βόρεια Ελλάδα και μέσα στο καλοκαίρι θα έχει ξεκαθαριστεί ποια θα φιλοξενήσει το εργοστάσιο αυτοκινήτων της Next.e.Go. Η μία πόλη διαθέτει λιμάνι και εξυπηρετεί σημαντικές ανάγκες, ενώ η δεύτερη μπορεί να μην διαθέτει υποδομές (π.χ. λιμάνι, σταθμός τρένων κ.λπ.) αλλά βρίσκεται σε τέτοιο σημείο που δίνει κίνητρα για επενδύσεις.

Η τελική απόφαση θα παρθεί εντός του καλοκαιριού καθώς πρόθεση των Γερμανών είναι να ξεκινήσουν το χτίσιμο του εργοστασίου το φθινόπωρο.

Απορρίφθηκαν Βόλος και Πάτρα

Αρχικά υπήρξαν άλλες δύο υποψήφιες πόλεις για την κατασκευή του εργοστασίου, ο Βόλος και η Πάτρα. Η πρώτη περίπτωση απορρίφθηκε γιατί δεν εξυπηρετούσε τις ανάγκες η θαλάσσια υποδομή ενώ στην δεύτερη, η πόλη της Πάτρας έδειξε πως το τελικό budget θα ανέβαινε αρκετά ψηλά.

Να σημειώσουμε πως σύμφωνα με τις αρχικές προβλέψεις η τιμή του e.Go Life, όπως θα ονομάζεται ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα τη μάρκας, θα κυμαίνεται στην Ελλάδα κοντά στα 20.000 ευρώ (με την επιδότηση).

Το σίγουρο είναι πως το project της Next.e.Go συνεχίζει κανονικά αλλά καθυστερεί λόγω των συνθηκών που επικρατούν σε παγκόσμιο επίπεδο. Υπομονή και τους επόμενους μήνες θα μάθουμε περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες για τη μεγάλη όπως και εξίσου σημαντική επένδυση για την Ελλάδα.

 

 

Πηγή: https://www.newsauto.gr/

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.