Με συνεργασία και διάθεση ο Βόλος μπορεί να …«απογειώσει» την κρουαζιέρα

Ο πρόεδρος του Οργανισμού, μιλώντας στο «Ράδιο Ένα», εκτίμησε ότι το 2019 η κατάσταση θα βελτιωθεί

Με συνεργασία και διάθεση των τοπικών φορέων, ο Βόλος μπορεί να «απογειωθεί» στον τομέα της κρουαζιέρας και του θαλάσσιου τουρισμού, ενώ τα μηνύματα είναι καλύτερα για το 2019 και μετά την εκλογή του λιμανιού στο Δ.Σ. της Med Cruise.
Τα παραπάνω τόνισε στο «Ράδιο Ένα» ο Θρασύβουλος Σταυριδόπουλος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΒ Α.Ε., που επέστρεψε από το συνέδριο της κρουαζιέρας που έγινε στη Γαλλία και ανέφερε ότι προσκάλεσε και σύντομα θα έρθουν στην πόλη εκπρόσωποι εταιριών κρουαζιέρας ώστε να συζητήσουν και να έχουν προσωπική άποψη για την περιοχή.

Ο πρόεδρος του ΟΛΒ τόνισε ότι η Med Cruise είναι ένας οργανισμός των λιμανιών της Μεσογείου που σχετίζονται με την κρουαζιέρα και που φτιάχτηκε πριν 21 χρόνια με πρωτοβουλία λιμανιών όπως ο Πειραιάς, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Κέρκυρα και μερικά ακόμη Μεσογειακά λιμάνια (16 τον αριθμό). Σήμερα η Med Cruise αριθμεί 69 λιμάνια και υπάρχουν άλλα 12 λιμάνια σε διαδικασία ένταξης.
Ο κ. Σταυριδόπουλος τόνισε ότι πρόκειται για ένα δυνατό κλάστερ, τα μέλη του Δ.Σ. του οποίου, έχουν τη δυνατότητα και μιλούν απευθείας με τις μεγάλες εταιρίες και με τους τουριστικούς πράκτορες.

«Δεδομένου ότι τα τελευταία χρόνια δεν είχε εκλεγεί στο Δ.Σ. κάποιο ελληνικό λιμάνι, που μπήκαν στο νέο Δ.Σ. τα λιμάνια του Βόλου, της Κέρκυρας και του Πειραιά. Εκείνο που καταλάβαμε είναι η αλλαγή της διεθνούς τάσης προς την Ελλάδα, που δεν υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια», δήλωσε.

Ο πρόεδρος του ΟΛΒ εκτίμησε ότι οι εταιρίες έχουν αντιληφθεί ότι έχουμε κάποιες δυνατότητες και, από τις προτάσεις που είχαν κατατεθεί από όλα τα λιμάνια για τη βελτίωση της κρουαζιέρας και μας βλέπουν με κάποια σοβαρότητα.

Επαφές με εταιρίες και περιοδικά
«Με την είσοδο στο Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού έχουμε πλέον απευθείας επαφή με τις εταιρίες και έγινε συζήτηση με όλες, αλλά και με εκείνους που δημιουργούν τη παγκόσμια κοινή γνώμη, τα μεγάλα ξένα περιοδικά και στο τετραήμερο μιλήσαμε με όλους αυτούς τους παράγοντες, για να προβάλουμε ως προορισμό το Βόλο», είπε ο πρόεδρος του ΟΛΒ.
Όπως εξήγησε ενδιαφέρθηκε για να έρθουν περισσότεροι άνθρωποι στο Βόλο ως προορισμό και ζήτησε από τις εταιρίες να εντάξουν το λιμάνι του Βόλου σε εναλλακτικές διαδρομές, ώστε να μην είμαστε τελείως συνδεδεμένοι με συγκεκριμένους και μόνο προορισμούς, που βρέθηκαν σε δυσκολία λόγω γεωπολιτικών προβλημάτων και άλλων γεγονότων.
Έφερε δε το παράδειγμα λιμανιών που έμειναν εκτός – σαν τον Βόλο – όπως της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης, αλλά και λιμάνια (Σαντορίνη, Ηράκλειο, Κατάκωλο) που δεν υπέστησαν αυτά τα πλήγματα, διότι ήταν συνδεδεμένα με περισσότερους προορισμούς.

Στόχος και μικρά κρουαζιερόπλοια
Ο πρόεδρος της ΟΛΒ Α.Ε. τόνισε ότι στόχος του λιμένος Βόλου είναι να προσελκύσει και μικρά κρουαζιερόπλοια, διότι ο τουρισμός των μεγάλων με χιλιάδες τουρίστες είναι μορφή τουρισμού που έρχεται να μείνει λίγο στο λιμάνι και να κάνει μια εκδρομή.
«Εμάς μας ενδιαφέρει παράλληλα και ο ατομικός τουρισμός, με επισκέπτες που έχουν μεγαλύτερη οικονομική επιφάνεια που μπαίνουν σε ένα μικρό αλλά πολυτελέστερο κρουαζιερόπλοιο που έρχεται να επισκεφθεί τους προορισμούς που θέλει μετακινούμενος πιο εύκολα με ιδιωτικά ταξί και όχι μαζικά με λεωφορεία», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με ον κ. Σταυριδόπουλο, αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε είναι ότι το λιμάνι είναι το μέσο για να έρθει το πλοίο, που πρέπει να είναι κατάλληλα εξοπλισμένο με την υποδομή για να τους υποδεχτεί και να τους εξυπηρετήσει γρήγορα. Το ζήτημα είναι όμως, ανέφερε και οι γενικότερες υποδομές, γύρω από την περιοχή που θα επισκεφθούν, ώστε να έχουν κάτι να δουν και την άνεση να το κάνουν.

Καλύτερα το 2019
Ο πρόεδρος του ΟΛΒ εκτίμησε ότι για το 2019 τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα, με βάση τις συζητήσεις που έγιναν, καθώς υπάρχει διάθεση των εταιριών και σύντομα αναμένεται να επισκεφθούν στο Βόλο εκπρόσωποι των εταιριών, που προσκλήθηκαν, ώστε να συζητήσουν και να έχουν προσωπική άποψη για την περιοχή.
Όπως είπε ο κ. Σταυριδόπουλος, «θα τους δείξουμε την περιοχή, θα τους πούμε για τις προθέσεις που έχουμε και θα μας πουν κι αυτοί τις συμβουλές τους».
Για το θέμα της βελτίωσης της εικόνας του Βόλου, ο πρόεδρος του ΟΛΒ είπε ότι είναι σημαντικό το θέμα του τι γνωρίζουν τα μέσα του εξωτερικού για μας και την περιοχή και έφερε ως παράδειγμα το ωραίο Μουσείο της πόλης και τις εύκολα προσβάσιμες παραλίες του Παγασητικού.

Μοχλός το Μουσείο Αργούς
Ερωτηθείς για το Μουσείο της Αργούς, ο κ. Σταυριδόπουλος δήλωσε ότι ένα τέτοιο Μουσείο και με το δεδομένο του ονόματος και της ιστορίας, είναι μοχλός.
Όπως είπε «στην κρουαζιέρα πουλάς κάτι άυλο, που στην ουσία είναι η ιδέα της ξεκούρασης και της ευχαρίστησης και ότι εκεί που πάει κάποιος έχει ιστορία και πολιτισμό, που ο επιβάτης πρέπει στη συνέχεια να δει να υπάρχει στην πράξη».
Η ιδέα της Αργοναυτικής Εκστρατείας, της ιστορίας και των πολιτιστικών στοιχείων που έχει ο Βόλος, σε συνδυασμό με τις αρχαιότητες, πρέπει να μπορέσουμε να βρούμε έναν τρόπο – και αυτό είναι εφικτό – με τον οποίο θα τα προβάλλουμε κατάλληλα, αλλά μετά την προβολή να βρούμε και τους εφικτούς τρόπους να έρθει κάποιος και να ξέρει ότι στις πέντε ώρες που θα μείνει έχει μερικές εναλλακτικές δυνατότητες (εκδρομή Μετέωρα, αρχαιότητες, παραλίες, άλλες δραστηριότητες κλπ.).
Ο κ. Σταυριδόπουλος είπε ότι πιστεύει ότι στο Βόλο και στην περιοχή μπορούν να γίνουν πράγματα, το λιμάνι έχει διάθεση και με πνεύμα συνεργασίας μπορούμε να πετύχουμε.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.