«Μειώθηκαν τα τροχαία, αλλά… έχουμε δουλειά ακόμη, στο θέμα των συμπεριφορών των οδηγών»

Καλής ποιότητας το οδικό δίκτυο που διαπερενά τη Μαγνησία σύμφωνα με το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς»

Η Ελλάδα, μαζί με τα κράτη της Βαλτικής και την Πορτογαλία, ήταν οι χώρες με τις καλύτερες επιδόσεις στην ΕΕ, σύμφωνα με την νέα Έκθεση, σχετικά με την πρόοδο που σημειώθηκε στη μείωση των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα στην Ευρώπη από το 2010, η οποία δημοσιεύθηκε πρόσφατα από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών (ETSC), ενεργό Mέλος του οποίου είναι το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».
Στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Ηλία Κουτσερή μίλησε ο κ. Μάνος Μπρούζας, μηχανολόγος και υπεύθυνος τεχνικών θεμάτων του Ινστιτούτου, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων πως το κύριο οδικό δίκτυο της χώρας έχει αναβαθμιστεί, κάνοντας γνωστό πως δημοσιεύτηκαν οι χάρτες επικινδυνότητας της χώρας .
Τους χάρτες επικινδυνότητας του οδικού δικτύου της χώρας έβγαλε στη δημοσιότητα το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς, με τον κ. Μπρούζα να εξηγεί πως η δράση αυτή γίνεται βάσει ευρωπαϊκής οδηγίας, η οποία έχει περάσει και στην ελληνική νομοθεσία και είναι υποχρέωση της χώρας μας η αξιολόγηση του οδικού δικτύου.
Ο χάρτης για την Ελλάδα, όπως σημείωσε ο ίδιος , περιλαμβάνει μόνο το διευρωπαϊκό οδικό δίκτυο και είναι το κύριο οδικό δίκτυο που περιλαμβάνει κυρίως τις μεταφορές.

«Καλής ποιότητας και υψηλής ταχύτητας»

“Οι εν λόγω δρόμοι είναι καλής ποιότητας και υψηλής ταχύτητας. Μιλάμε για το κομμάτι Πάτρα-Αθήνα- Θεσσαλονίκη -Εύζωνοι και Εγνατία Οδό”, είπε ο κ. Μπρούζας και σχολίαζε πως το κομμάτι της Εθνικής Οδού Αθήνας – Θεσσαλονίκης που διασχίζει τη Μαγνησία είναι πολύ καλής ποιότητας.
Αναφορικά με το υπόλοιπο οδικό δίκτυο της χώρας κι αν γίνονται παρεμβάσεις από το Ινστιτούτο, ο κ. Μπρούζας επεσήμανε πως “Εμείς πάντα προσπαθούμε να κάνουμε παρεμβάσεις στις αρμόδιες αρχές σε ότι αφορά την οδική ασφάλεια. Ένα κομμάτι είναι και υποδομές. Βέβαια εμείς εστιάζουμε περισσότερο στον άνθρωπο, αλλά δεν παραλείπουμε και τα υπόλοιπα όπως το όχημα . Είναι το «τρίγωνο», που μπορεί να μας οδηγήσει σε ένα τροχαίο συμβάν. Ο άνθρωπος, ο δρόμος και το αυτοκίνητο. Από κει και πέρα, στα πλαίσια του έργου, εάν οριστεί και το βασικό οδικό δίκτυο της χώρας, θα προχωρήσουμε σε χάρτη, που περιλαμβάνει και αυτό”.

«Μειώθηκαν τα τροχαία, αλλά έχουμε
δουλειά ακόμη στο θέμα των συμπεριφορών»

Σε ότι αφορά τη συμπεριφορά των Ελλήνων οδηγών, η Έκθεση από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών δείχνει πως η Ελλάδα, είναι μεταξύ των χωρών που μείωσαν τον αριθμό των θανάτων στους δρόμους από το 2010 ως το 2019. “Έχει γίνει μεγάλη πρόοδος και σ ‘αυτό έχει συντελέσει η ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα. Υπάρχει μεγάλη μείωση στα τροχαία ατυχήματα και σε σοβαρούς τραυματίες. Ωστόσο, έχουμε ακόμη να κάνουμε δουλειά στο θέμα των συμπεριφορών”, σχολίασε χαρακτηριστικά ο κ. Μπρούζας.
Τέλος, το στέλεχος του Ινστιτούτου έκανε λόγο για τις δράσεις που γίνονται σ’ όλη τη χώρα για την οδηγική συμπεριφορά. Μεταξύ αυτών είναι η τηλεκπαίδευση σε σχολεία, οι εκπαιδεύσεις σε εταιρείες, η πρόσφατη διοργάνωση εκδήλωσης με δράση για τον καθαρισμό των πινακίδων, αλλά και η νύχτα χωρίς ατυχήματα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.