Ο.Λ.Β.: Ανάπτυξη και εργασία θα φέρουν οι ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες

«Έχασε» το λιμάνι 700 χιλ. ευρώ, από επισκευές που δεν έγιναν σε δύο πλοία, γιατί δεν ήταν αδειοδοτημένο!

Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας θα φέρουν οι ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες ήπιου χαρακτήρα στο λιμάνι του Βόλου, όπως αποφασίστηκε στη συνάντηση με τον υπουργό Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή, τον βουλευτή Αλ. Μεϊκόπουλο και τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΒ Θρασύβουλο Σταυριδόπουλο.

Όπως ανέφερε στο «Ράδιο Ένα» ο πρόεδρος του ΟΛΒ, μέχρι το 2009 στο Βόλο, γινόταν διάφορες ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες που σταμάτησαν το 2010, μετά από κάποιες νομοθετικές αλλαγές που έγιναν. «Ο Βόλος δεν παύει να είναι μια περιοχή που έχει σχέση με τη ναυπηγική, έχει πολλά μικρά συνεργεία και δυνατότητες, λόγω της πολύ μεγάλης παράδοσης», είπε ο Θρασ. Σταυριδόπουλος.

Αυτοί οι άνθρωποι των μικρών ναυπηγείων και συνεργείων, είπε ότι τον επισκέφθηκαν πέρυσι και του είπαν να φέρει ξανά το θέμα της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας στο Βόλο, εκμεταλλευόμενοι τη θέση του, όπου ένα πλοίο θα μπορούσε να κάνει απλές αιφνίδιες επισκευές και να δοθεί ένας χώρος σε κάποιο σημείο του λιμανιού για το σκοπό αυτό.

Απλές επισκευές
Ο κ. Σταυριδόπουλος εξήγησε ότι μιλάμε για απλές επισκευές και εργασίες, όπως ένα ηλεκτρομηχανολογικό πρόβλημα ή να αλλάξει ένα πηδάλιο, που σήμερα δεν μπορούν να γίνουν. Στη συνάντηση με τον υπουργό, συμφωνήθηκε να αλλάξει μια «Κοινή Υπουργική Απόφαση», στην οποία θα προστεθεί και το λιμάνι του Βόλου στα λιμάνια που έχουν τέτοιες δυνατότητες.

«Όσο πιο πολύ γίνεται γνωστό ότι ένα λιμάνι προσφέρει τέτοιες δυνατότητες, τόσο πιο πολύ ανεβαίνει», είπε ο πρόεδρος του ΟΛΒ, που πρόσθεσε ότι τη συνάντηση κανόνισε με τον υπουργό ο βουλευτής Μαγνησίας κ. Μεϊκόπουλος και ο υπουργός ήταν τάχιστος και έδωσε οδηγία να προχωρήσει άμεσα αυτή η τροποποίηση.

Χάθηκαν πλοία για επισκευές

Ο πρόεδρος του ΟΛΒ, είπε ότι πρόσφατα έφυγαν από το λιμάνι του Βόλου η θαλαμηγός ενός εμίρη της Σαουδικής Αραβίας και ένα άλλο πλοίο για να κάνουν απλές επισκευές στη Χαλκίδα, που δεν μπορούν να γίνουν στο λιμάνι του Βόλου, διότι το Λιμεναρχείο δεν μπορεί να τις αδειοδοτήσει. Ο χώρος που θα γίνονται οι επισκευές των σκαφών θα οριστεί από το Δ.Σ. του ΟΛΒ, μετά από συζήτηση και με την Τεχνική Υπηρεσία, ώστε να βρεθεί η καταλληλότερη θέση.

Ο κ. Σταυριδόπουλος ήταν απόλυτος ότι οι ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες θα είναι ήπιες, χωρίς περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις στον κλειστό Παγασητικό και πλήρως προστατευόμενο κόλπο, ενώ θα υπάρξουν και περιβαλλοντικοί όροι.

Ο ίδιος τόνισε ότι τα δύο πλοία που έφυγαν, άφησαν στο λιμάνι μόνο από τη διακίνησή τους για τον καιρό που έμειναν (τέλη, ύδρευση κλπ.) περίπου 500.000 €, εκτός από τα εφόδια των πληρωμάτων. Εάν έμεναν να κάνουν και επισκευές, υπολογίζεται ότι θα άφησαν σίγουρα πάνω από 700.000 ως 800.000 €.

Τριπλός ο χαρακτήρας του λιμανιού
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΒ, δήλωσε ότι το λιμάνι του Βόλου έχει τριπλό χαρακτήρα, καθώς δουλεύει το εμπορικό, το επιβατικό και του τουριστικό του κομμάτι.

Όπως είπε, αυτό είναι καλό, γιατί δεν είναι ένα λιμάνι μονομερές και αν τύχει κάτι, όπως μια τουριστική, εμπορική ή ακτοπλοϊκή κάμψη, θα πέσει οικονομικά. «Εμείς, επειδή το λιμάνι πατάει σε τρία πράγματα, θεωρούμε ότι είναι δύσκολο να πέσει, καθώς θα μπορέσει να κρατηθεί με τις άλλες δύο δραστηριότητες», τόνισε.

Ο κ. Σταυριδόπουλος υπογράμμισε, ότι ένα λιμάνι με τριπλό χαρακτήρα, καταφέρνει να επιβιώνει πάντα καλύτερα και όχι μόνο έχει πάντα έσοδα, αλλά έχει πάντα λύσεις για κάποια προσφορά εργασίας, διότι στόχος είναι να προσφέρει στην πόλη απασχόληση και ανάπτυξη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.