Φωτό αρχείου

Σημαντική καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση, αλλά σημαντική και από την άλλη πλευρά καταπόνηση για το λιγοστό προσωπικό, παρατηρείται στο τμήμα Μητρώου της ΔΟΥ Βόλου, ενώ ολοένα και πληθαίνουν οι επισημάνσεις των συμπολιτών που ζητούν αμεσότητα και λιγότερες χρονοβόρες διαδικασίες, προκειμένου να ολοκληρώνουν τη δουλειά τους. Σύμφωνα με όσα κατέγραψε η εφημερίδα «ΜΑΓΝΗΣΊΑ», το Μητρώο είναι ένα από πιο νευραλγικά τμήματα της οικονομικής υπηρεσίας του δημοσίου, με φόρτο εργασιών, αλλά και καθημερινή εξυπηρέτηση συμπολιτών που έχουν εκκρεμείς σχετικές φορολογικές υποθέσεις. Το τελευταίο κυρίως χρονικό διάστημα, λιγοστοί υπάλληλοι με μεγάλο ωστόσο φιλότιμο, όπως λένε οι ίδιοι οι συναλλασσόμενοι, προσπαθούν, αλλά είναι αδύνατο να καταφέρουν να εξυπηρετήσουν το πλήθος του κόσμου που περιμένει, με συνέπεια να προκαλείται αφενός μεν καθυστέρηση, αφετέρου έκρυθμη κατάσταση, στους αναμένοντες τη σειρά τους. Η κατάσταση παραμένει στον «αέρα», ενώ όπως λένε αναγνώστες της ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ, θα μπορούσε το συγκεκριμένο τμήμα να ενισχυθεί, ωστόσο, φαίνεται ότι αναμένονται γενικότερες αλλαγές, στην επαναξιολόγηση και ενίσχυση των θέσεων που καλύπτουν οι υπάλληλοι σε όλα τα τμήματα της τοπικής ΔΟΥ.