Σύνδεση του Βόλου με Β. Σποράδες, Β. Αιγαίο, Β. Ελλάδα και Ν. Αιγαίο!

Σε λειτουργία τους επόμενους μήνες τα υδατοδρόμια, σε Βόλο, Σκόπελο, Αλόννησο και Σκύρο

Ένας εναλλακτικός, αλλά πολυσυζητημένος τουλάχιστον στην περιοχή μας, τρόπος μετακίνησης είναι αυτός με τα υδροπλάνα, τα οποία μπορούν άμεσα και γρήγορα να μεταφέρουν επιβάτες σε κάθε γωνιά της χώρας.
Στους επόμενους μήνες, Βόλος, Σκόπελος, Αλόννησος και Σκύρος θα έχουν το δικό τους υδατοδρόμιο, με τον Βόλο να είναι στο προσκήνιο, καθώς διαθέτει όλα τα εφόδια, προκειμένου να γίνει το επίκεντρο των υδροπτήσεων, με τη δημιουργία σταθμού συντήρησης αλλά κι άλλων δραστηριοτήτων.
Για τα μεγαλόπνοα σχέδια, που χρειάστηκαν μεγάλη υπομονή και ατελείωτες ώρες προετοιμασίας κι εργασίας, μίλησε στο «Ράδιο ΕΝΑ» και στον Ηλία Κουτσερή ο πρόεδρος της Hellenic Seaplanes, της ελληνικής εταιρίας, που χρησιμοποιεί τα υδροπλάνα, κ. Νίκος Χαραλάμπους.

Για τον Βόλο αναμένεται η τελική επικαιροποίηση

“Οι πρώτες πτήσεις, αναμένονται πολύ σύντομα. Κέρκυρα, Παξοί και Πάτρα, έχουν ολοκληρωμένα υδατοδρόμια και είναι έτοιμα να λειτουργήσουν. Βόλος, Σκόπελο, Αλόννησος, Τήνος, Πάτμος μαζί με τη Σκύρο είναι τα επόμενα που θα μπουν σε λειτουργία εντός των επόμενων μηνών.
Το υδατοδρόμιο του Βόλου είναι έτοιμο κατασκευαστικά κι αναμένεται η τελική επικαιροποίηση με τον καινούργιο νόμο για να μπει σε διαδικασία επιλογής αναδόχου λειτουργίας του υδατοδρομίου”, σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Χαραλάμπους. Σκοπός, είναι η δημιουργία 100 υδατοδρομίων, με τη Μαγνησία να αποτελεί επίκεντρο της μελλοντικής αυτής μεταφορικής διαδικασίας.
“Ο Βόλος και γενικότερα η περιοχή της Μαγνησίας θα είναι ένα από τα πρώτα υδατοδρόμια, που θα παίξουν σημαντικό ρόλο στο όλο δίκτυο. Λόγω της περιοχής και του φυσικού περιβάλλοντος μπορεί να ευδοκιμήσει όχι μόνο ένα υδατοδρόμιο, αλλά και η βάση συντήρησης των υδατοδρομίων και υδροπλάνων στην περιοχή. Έχει μέλλον αρκετό στη Μαγνησία το θέμα του υδροπλάνου”, υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Hellenic Seaplanes και συμπλήρωσε πως ο Βόλος θεωρείται από την εταιρεία κεντρικό υδατοδρόμιο κι έχει όλες τις προδιαγραφές και τους χώρους για να σταθμεύουν τα υδροπλάνα, να διανυκτερεύουν οι πιλότοι αλλά και να υπάρξουν και εναλλακτικές δραστηριότητες παράλληλα με αυτό των υδροπλάνων. Με το πρόγραμμα της Hellenic Seaplanes, ο Βόλος θα συνδεθεί με τις Β. Σποράδες, το Β. Αιγαίο, τη Β. Ελλάδα και το Ν. Αιγαίο, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει την εισαγωγή πτήσεων προς λίμνες της χερσαίας Ελλάδας και προς την Πελοπόννησο.

Σύνθημα της εταιρείας, “Ενώνουμε την Ελλάδα”

Σύνθημα της εταιρείας, είναι “Ενώνουμε την Ελλάδα” και φαίνεται πως σε λίγο χρονικό διάστημα αυτό θα λάβει σάρκα και οστά.
“Θα μπορεί ένας επιβάτης, όταν ολοκληρωθεί το δίκτυο των υδατοδρομίων να ταξιδέψει από τη Ρόδο μέχρι και την Κέρκυρα με διάφορους ενδιάμεσους προορισμούς, χωρίς τις σημερινές δυσκολίες και βάζοντας και την περίπτωση του κορωνοϊού, πολλές εταιρείες θα βγουν εκτός λειτουργίας σε ότι αφορά τον τουριστικό και μεταφορικό κλάδο. Αυτό σημαίνει, ότι θα δημιουργηθεί ένα κενό καθώς αεροπορικές και μεταφορικές εταιρείες, που δεν θα έχουν τον κύκλο εργασιών που είχαν, δεν θα μπορέσουν να λειτουργήσουν. Αποτέλεσμα θα είναι να δούμε ότι μία τροποποίηση και αλλαγή της μεταφορικής ικανότητας και δυνατότητας του επιβάτη είτε είναι τουρίστας ή κάτοικος της Ελλάδας κι ευελπιστούμε να καλύψουμε αυτό κενό πολύ σύντομα”, υποστήριξε ο κ. Χαραλάμπους.
Μιλώντας τέλος για τις προσδοκίες που έχουν οι νησιώτες από τη σύνδεσή τους με τα υδατοδρόμια, ο κ. Χαραλάμπους σχολίασε πως “σωστά έχουν προσδοκίες γιατί είναι ευέλικτο μεταφορικό μέσο και δίνει δυνατότητες πολλών προσεγγίσεων στα νησιά σε μικρό χρονικό διάστημα”.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.