Στα κάγκελα βρίσκονται για ακόμη μία φορά οι κάτοικοι του Βόλου, οι οποίοι έλαβαν τους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΜΒ, για ένα νερό, που δεν πίνουν μιας και χρησιμοποιούν εμφιαλωμένα ή πανάκριβα φίλτρα και κόντεψαν να πάθουν εγκεφαλικό από τις χρεώσεις. Οι νέοι λογαριασμοί που έφτασαν στα χέρια των Βολιωτών είναι τρεις φορές υψηλότεροι όπως αναφέρουν από τους προηγούμενους και ακόμη δεν ξέρουν τον λόγο.
Το πιο ενδιαφέρον και ταυτόχρονα αυτό που τους βγάζει από τα ρούχα τους είναι πως όταν επισκέφθηκαν ορισμένοι κάτοικοι τη ΔΕΥΑΜΒ και παραπονέθηκαν, δέχτηκαν κατευθείαν …έκπτωση στο ποσό!
Οι κάτοικοι διαμαρτύρονται για χρεώσεις κατά προσέγγιση και μάλιστα προς τα πάνω και αναρωτιούνται πως γίνονται οι μετρήσεις όταν τα ρολόγια τους είναι ακόμη μέσα στις λάσπες.
Μάλιστα, το πρόβλημα αυτό, που δεν είναι η πρώτη φορά που έχει συμβεί, αλλά φαίνεται ότι γίνεται καθεστώς στη ΔΕΥΑΜΒ να χρεώνει και μετά να κάνει παζάρια, πολλοί κάτοικοι το δημοσιοποιούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζητώντας συμβουλές από άλλους κατοίκους για το πως πρέπει να κινηθούν.
«Να πάτε από εκεί!!!θα πληρώσετε πολύ λιγότερα. Βάζουν χωρίς να μετράνε. Έχω πάει 2 φορές. Στέλνουν άτομο και μετράει και το διορθώνουν. Εύχομαι να βρείτε άκρη», «Κατά προσέγγιση προς τα πάνω λογικά!», «κατά προσέγγιση όμως και εγώ δεν έχω αλλάξει την κατανάλωση μου. Πως μπορώ να διαμαρτυρηθώ? Έχω βγάλει φώτο με το ρολόι που είναι πνιγμένο στην λάσπη…», «μόνο αν πάτε στην ΔΕΥΑΜΒ αν κ δεν ξέρω αν θα αλλάξει κτ… πληρώνουμε το νερό χρυσό κ δεν είναι καν πόσιμο», «ενώ τα προηγούμενα τρίμηνα ο λογαριασμός ήταν χαμηλός πως τώρα 3πλασιάστηκε το ποσό; Πως μετράνε αφού τα ρολόγια είναι μέσα στην λάσπη;», είναι μερικά από τα σχόλια που γράφουν οι κάτοικοι στα social media αναδεικνύοντας το θέμα.