Βυθιζόμενα κολωνάκια τοποθετούνται σε Άγιο Νικόλαο και Κουμουνδούρου

Λόγω δολιοφθοράς της μπάρας και κίνδυνο ατυχήματος

Σε αντικατάσταση των μπαρών ελέγχου κυκλοφορίας που είχαν τοποθετηθεί στους πεζόδρομους της Αγ. Νικολάου και της Κουμουνδούρου, θα προχωρήσει η Δημοτική Αρχή, όπως αποφάσισε ομόφωνα χθες, η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Θανάση Σταυρίδη, η αντικατάσταση των μπαρών στους δύο δρόμους γίνεται για να αποφευχθεί ο κίνδυνος ατυχήματος και λόγω βανδαλισμών που έγιναν. Η Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας προτείνει την αντικατάσταση των μπαρών ελέγχου της κυκλοφορίας με μεταλλικά βυθιζόμενα κολωνάκια ειδικού τύπου, με επισήμανση για να είναι ορατά ημέρα και νύχτα και να διασφαλίζεται η δυνατότητα διέλευσης πυροσβεστικών οχημάτων, ασθενοφόρων και οχημάτων τροφοδοσίας.
Το θέμα ήρθε προς συζήτηση εκτός Ημερήσιας Διάταξης και εγκρίθηκε ομόφωνα.

Παρεμβάσεις στον Άναυρο
Η ΕΠΖ έλαβε ομόφωνα απόφαση για τις λειτουργικές παρεμβάσεις στην περιοχή του Αναύρου και βελτιοποίηση δρομολογίων Αστικού ΚΤΕΛ, θέμα στο οποίο έκανε παρέμβαση ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Παναγιώτης Γιόλας, που κατήγγειλε ότι πολίτης που μένει στην περιοχή χρησιμοποιεί τον Δήμο για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων του για να απομακρυνθεί από το σημείο η αφετηρία των λεωφορείων και έκανε αναδρομή στις αποφάσεις επιτροπών και του Δημοτικού Συμβουλίου που αλλάζουν συνεχώς από το 2014 και μετά.
Ο Θανάσης Σταυρίδης απάντησε ότι η Δημοτική Αρχή ξεκινάει παρέμβαση στην περιοχή του Αναύρου, όπου συγκεντρώνονται 5-6 λεωφορεία και υπάρχει κυκλοφοριακό πρόβλημα, ειδικά το καλοκαίρι και ανέφερε ότι με την πρόταση της υπηρεσίας η κατάσταση θα βελτιωθεί με κατασκευή μίας κεντρικής νησίδας με χαμηλή φύτευση, μικρή επέκταση προς τη θάλασσα των πεζοδρομίων, και τη διαμόρφωση εσοχών για στάση λεωφορείων. Προβλέπεται επίσης η λειτουργία νέων τουαλετών, η αισθητική αναβάθμιση των συνοδευτικών εγκαταστάσεων, καθώς και δημιουργία στάσης της γραμμής Νο 15 επί της οδού Πλαστήρα, προ της συμβολής της με την οδό Αιολίδος, ώστε να αποφεύγεται η άναρχη επιβίβαση. Ο ίδιος εξήγησε ότι με την κατασκευή της νησίδας, στην πάνω πλευρά του δρόμου θα υπάρχει χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων και στην πλευρά προς τη θάλασσα οι εσοχές για τη στάση των λεωφορείων και για τη διέλευση αυτοκινήτων.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.