Απ. Ραυτόπουλος στο Ράδιο Ένα: «Μετρούν και το … λεπτό του ευρώ στο σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Μια τετραμελής οικογένεια χρειάζεται πλέον 3.600 € περίπου σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΕΚΕ

Αντιμέτωποι με αλλεπάλληλες αυξήσεις, μήνα με τον μήνα, βδομάδα με τη βδομάδα βρίσκονται οι καταναλωτές, η κυβέρνηση προσπαθεί να πείσει ότι δεν υπάρχουν αυξήσεις, αλλά τόσο η ΕΛΣΤΑΤ, όσο η Eurostat και όλοι οι οργανισμοί, λένε, ότι από τον Αύγουστο που ο δείκτης τιμών καταναλωτή ήταν στο 2,8, τον Σεπτέμβριο ανέβηκε στο 3,2%, σε αντίθεση με την ΕΕ που είναι στο 1,4%.
Στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή, μίλησε ο Απόστολος Ραυτόπουλος πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, ο οποίος ανέφερε ότι στη χώρα μας ο πληθωρισμός είναι υπερδιπλάσιος σε σχέση με τον μέσο όρο της ΕΕ.
Όπως είπε, η κυβέρνηση δεν θέλει να ακούσει τους καταναλωτές και δεν έχει κανένα λόγο να τους ακούσει, γιατί εκείνο το οποίο θέλει είναι ότι όσο αυξάνονται οι τιμές στα προϊόντα, τόσο να αυξάνονται και τα έσοδα της κυβέρνησης, από τον ΦΠΑ και τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης.

Μια τετραμελής οικογένεια
χρειάζεται 3.600 € περίπου!

«Έτσι η κυβέρνηση έχει μετατρέψει το κοινωνικό κράτος σε pass, είτε market pass, είτε επιταγή ακρίβειας κλπ. Το κοινωνικό κράτος για τον κάθε Έλληνα εργαζόμενο και ιδίως για τον κάθε ευάλωτο πολίτη, είναι η καλά αμειβόμενη εργασία και όχι να περιμένουμε το τέλος του 2027 (τέλος της τετραετίας), για να φτάσει ο κατώτατος μισθός με υπουργική απόφαση στα 950 €, όταν αρνούνται πεισματικά να τον επιστρέψουν στους κοινωνικούς εταίρους, στην ΓΣΕΕ, στον ΣΕΒ και τις άλλες εργοδοτικές οργανώσεις για να διαπραγματευτούν τον κατώτατο μισθό», τόνισε ο κ. Ραυτόπουλος.
Ο πρόεδρος της ΕΕΚΕ είπε ότι η κυβέρνηση λέει ότι θα φτάσει τον μέσο μικτό μισθό στα 1500 €, κάτι που δεν μπορεί να γίνει, όταν τον πληρώνει ο εργοδότης και τη στιγμή που σήμερα μια μονομελής οικογένεια θέλει μηνιαία έξοδα 1.600 € καθαρά και μια τετραμελής οικογένεια 3.600 € περίπου!
Ο ίδιος είπε ότι από το 2021 ο κατώτατος μισθός έχει αυξηθεί κατά 27,7% (από 650 έφτασε στα 830 €), ενώ τα τρόφιμα έχουν αυξηθεί, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ 32% και η αγοραστική δύναμη του Έλληνα έχει υποχωρήσει κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες.

«Γιατί δεν μειώνεται η τιμή του ελαιολάδου;»

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών αναδεικνύει τις τιμές των προϊόντων στα καταστήματα λιανικής πώλησης και τα σούπερ μάρκετ, τα οποία, αυτό που κάνουν είναι να βάζουν κάποιες προσφορές κάθε εβδομάδα, για αγαθά, ενδεχομένως κάποια από τα οποία δεν είναι χρήσιμα, αλλά ανεβάζουν τις τιμές στα ύψη και έρχονται να πουν ότι οι προσφορές είναι μειωμένες κατά ένα ποσοστό 20%, ενώ έχει αυξηθεί 120%, επισήμανε ο κ. Ραυτόπουλος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ το ελαιόλαδο τον Σεπτέμβριο ήταν στο 38,9%, ο υπουργός και ο γραμματέας του υπουργείου λένε ότι αν δεν ήταν τόσο αυξημένη η τιμή του ελαιολάδου, θα είχαμε πληθωρισμό 1%, ενώ η ΕΛΣΤΑΤ αναφέρει ότι η επίπτωση της τιμής του ελαιολάδου στον πληθωρισμό είναι 0,35% και το 3,2 θα ήταν 2,85% και ο πρόεδρος της ΕΕΚΕ διερωτήθηκε γιατί δεν μειώνεται η τιμή του ελαιολάδου, τη στιγμή που η παραγωγή φέτος είναι διπλάσια (250.000 τόνοι) απ’ ότι πέρυσι (150.000 τ.).

«Η ιδιωτική πρωτοβουλία
μετατράπηκε σε κυβερνητική εξαγγελία»

Ο κ. Ραυτόπουλος τόνισε ότι ήδη ξεκίνησε ένας επικοινωνιακός καταιγισμός ότι με ιδιωτική πρωτοβουλία, τα σούπερ μάρκετ θα μειώσουν τις τιμές σε 60 κωδικούς, στο τέλος της εβδομάδας 120 και ως το τέλος του μήνα 600 κωδικούς προϊόντων. Ένα μικρό ως μεσαίο μάρκετ έχει 50.000 ως 70.000 κωδικούς και τα μεγάλα περίπου 10.000 κωδικούς!
«Η ιδιωτική πρωτοβουλία μετατράπηκε σε κυβερνητική εξαγγελία, κάτι που είπε η Ένωση Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ, η οποία Ένωση αντί να ενημερώσει τους καταναλωτές για τα προϊόντα που μειώνονται, ενημέρωσε τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Ανάπτυξης», τόνισε ο πρόεδρος της ΕΕΚΕ.
Ακόμη ο κ. Ραυτόπουλος είπε ότι «οι καταναλωτές δεν τρώνε σανό και δεν μπορούν να τους κοροϊδέψουν, όχι ότι είναι καχύποπτοι, αλλά μετρούν με το … λεπτό όταν μπαίνουν σε σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του μήνα και το λυπηρό είναι, ότι δεν μειώνουν μόνο τις ποσότητες, αλλά την ποιότητα.
«Αντί να πάρουμε φέτα, παίρνουμε λευκό τυρί, για να κοροϊδέψουμε τους εαυτούς και τα παιδιά μας και αν νομίζουν ότι κάποιοι θα μας τρομάξουν ή θα μας κάνουν να μην αναδεικνύουμε τα προβλήματα και τα θέματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά, πλανώνται πλάνην οικτρά», τόνισε ο πρόεδρος της καταναλωτικής οργάνωσης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.