Γιατί δεν γίνεται;

Παράπονο εξέφρασε συμπολίτισσα, γιατί ενώ στην τηλεφωνική γραμμή «11770» κάνεις αίτηση τηλεφωνικά για ένταξη στο κοινωνικό τιμολόγιο, όταν χρειαστεί για κάποιους λόγους να ακυρώσεις αυτή την αίτηση, τότε αυτό δε γίνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Βόλου, αλλά πρέπει πάλι τηλεφωνικά, να κάνεις την ακύρωση… Το πρόβλημα δε θα ήταν ίσως σημαντικό, εάν η αναμονή στην συγκεκριμένη γραμμή, δεν ξεπερνούσε σε κάποιες περιπτώσεις, ακόμη και τα δεκαπέντε με είκοσι λεπτά!

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.