Νικόλας Χαραλάμπους στο «Ράδιο Ένα»: Τα υδροπλάνα έρχονται σύντομα στον Βόλο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Ολοκληρώνονται οι τελευταίες διαδικασίες τις προσεχείς εβδομάδες

Μια … ανάσα από το να δουν οι Βολιώτες ξανά και πάλι υδροπλάνα βρισκόμαστε αυτή την περίοδο, καθώς ολοκληρώνονται και οι τελευταίες διαδικασίες για το υδατοδρόμιο του Βόλου και της επικείμενης σύνδεσής τους με τα αντίστοιχα της Σκοπέλου, Αλοννήσου και Σκύρου.
Όπως ανέφερε στο «Ράδιο ΈΝΑ 102,5» και τον Ηλία Κουτσερή ο Νικόλας Χαραλάμπους, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaplanes μετά από μια δεκαετία προσπαθειών έχουμε μπει στην τελική φάση, ολοκλήρωσης των αδειοδοτήσεων.

Σύνδεση Βόλου, με Σποράδες και Σκύρο

Από την αρχή της τρέχουσας χρονιάς τελειώνει το δίκτυο που θα συνδέει τον Βόλο, με τις Σποράδες και τη Σκύρο, ενώ στόχος είναι να υπάρξει επέκταση και στο Βόρειο Αιγαίο, με Μυτιλήνη, αλλά και με Χίο, Σάμο, Ψαρά και Οινούσσες.
Σε πρώτη φάση η εταιρεία επιθυμεί να δημιουργήσει ένα βιώσιμο δίκτυο και παράλληλα με την αδειοδότηση της Σκοπέλου, της Αλοννήσου και της Σκύρου, περίμεναν την αδειοδότηση του Βόλου που θα λειτουργεί ως βάση και πλέον μπορούν να δρομολογηθούν ένα με δύο υδροπλάνα.

Νέες γραμμές προς το Νότιο Αιγαίο

Μετέπειτα θα υπάρξουν και νέες γραμμές προς το Νότιο Αιγαίο και έτσι ο Βόλος θα συνδεθεί με τη Ρόδο και τα υπόλοιπα νησιά. «Οι υποδομές του Βόλου ήταν έτοιμες εδώ και καιρό και υπήρξαν καθυστερήσεις λόγω της πώλησης του λιμανιού. Ωστόσο, κάποιες τελικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν στα νησιά, θα οδηγήσουν στο να δούμε τα πρώτα υδροπλάνα να πετάνε από και προς τον Βόλο τους πρώτους μήνες του 2025» τόνισε ο κ. Χαραλάμπους.
Επισήμανε πως η Ελλάδα εξαιτίας του γεγονότος ότι είναι μια νησιωτική χώρα μπορεί να χρησιμοποιεί περισσότερο τα υδροπλάνα, όπως κάνει η Ιταλία και η Δανία, όχι μόνο για τις μεταφορές, αλλά και για τουρισμό. Γι’ αυτό και η Hellenic Seaplanes, επιθυμεί να αναπτύξει περισσότερο το τουριστικό προϊόν στην Ελλάδα, με τη σύνδεση των νησιών με τα ηπειρωτικά, όπως επίσης με τις παράλιες περιοχές, ακόμα και σε λίμνες, για να αλλάξουν οι μετακινήσεις.

Τιμολογιακή πολιτική,
μεταξύ πλοίου και αεροπλάνου

«Αυτό δεν αφορά μόνον τους τουρίστες ή και τους πλούσιους που έχουν τη δυνατότητα να πάρουν ένα … ελικόπτερο, αλλά όλο τον κόσμο. Η τιμολογιακή πολιτική μας είναι μεταξύ πλοίου και αεροπλάνου.
Τόσο το κράτος, όσο και οι δήμοι προσπαθούν να βοηθήσουν όσο μπορούν στο εγχείρημα το οποίο κάθε άλλο παρά εύκολο δεν μπορεί να θεωρηθεί, αφού αφενός μεν υπάρχουν τα προβλήματα της γραφειοκρατίας, αφετέρου δε άλλα ζητήματα που προκύπτουν καθημερινά» υπογράμμισε ο κ. Χαραλάμπους.

Παράλληλος στόχος, σύνδεση με παράλια
Τουρκίας, Ιταλίας και Αλβανίας

Επιπρόσθετα η εταιρεία δεν σταματά σε αυτό το σημείο, αλλά υλοποιεί σε πρώτη φάση τη σύνδεση των υδατοδρομίων που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή με τα παράλια της Τουρκίας, της Ιταλίας και της Αλβανίας. Παρόλα αυτά εμφανίζονται σημαντικές δυσκολίες ειδικά με την Τουρκία και της Αλβανία που είναι εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα εξετάσουν την περαιτέρω επέκταση.
Σκοπός επίσης της εταιρείας, είναι να συνδεθούν πολλοί προορισμοί στην Ελλάδα μεταξύ τους, αλλά και να παρουσιαστεί και ο κοινωνικός χαρακτήρας, με τη συμμετοχή σε επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης, αλλά και αεροδιακομιδών, για να βοηθηθούν οι νησιωτικοί προορισμοί.

Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης: Γιώργος Στεργίου

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.