Σε απόγνωση οι ταξιτζήδες στον Βόλο-«Έως… 3500 ευρώ η εφορία σε κάθε οδηγό»!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Λίγοι και κυρίως, νέοι και επισκέπτες προτιμούν να πληρώνουν με POS

Δύσκολη φαίνεται πως είναι η καθημερινότητα των οδηγών ταξί στον Βόλο, ιδίως μετά τις 15 Ιουλίου καθώς όπως εξήγησε στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Ηλία Κουτσερή ο κ. Ευδόκιμος Πασχαλίδης, πρόεδρος του Συνεταιρισμού «VOLOS TAXI», τουριστικές περιοχές όπως Αλυκές, Ν. Αγχίαλος, Αγριά, Καλά Νερά αλλά και Άφησσος δεν έχουν την επιθυμητή τουριστική κίνηση κυρίως με επισκέπτες από την Ελλάδα.

 

Ταυτόχρονα, η καλή κίνηση του Ιουνίου και μία ανάσα που πήραν οι οδηγοί ταξί, δεν κράτησε για πολύ, μιας και οι οδηγοί ταξί καλούνται να πληρώσουν κατά μέσο όρο 3000- 3500 ευρώ στην εφορία.

Αρκετά ευχαριστημένοι ήταν οι οδηγοί και ιδιοκτήτες ταξί στον Βόλο για την πορεία της κίνησης στην έναρξη της θερινής περιόδου, με τον φετινό Ιούνιο να είναι αρκετά καλός και οι καλές θερμοκρασίες που επικράτησαν να δίνουν ανάσα στα ταξί.

Ωστόσο, όπως είπε ο κ. Πασχαλίδης, μετά τις 15 Ιουλίου έπεσε λίγο η κίνηση γιατί δεν υπήρξε η περσινή  εισροή Ελλήνων τουριστών προς τη Μαγνησία. «Αυτό που συζητάμε κάθε μέρα και με επαγγελματίες από Αλυκές, Αγχίαλο,  Αγριά, Καλά Νερά, Άφησσο είναι ότι δεν έχουν κόσμο, ο κόσμος δεν πηγαίνει για μπάνιο, οπότε και αυτές οι επιχειρήσεις έχουν πρόβλημα και εμείς.  Υπήρχε και μία δυσφήμιση για την ποιότητα των νερών και είναι δύσκολα τα πράγματα, υπάρχουν παράπονα απ’ όλους τους επαγγελματίες και η δική τους η κίνηση επηρεάζει και τη  δική μας τη δουλειά», υπογράμμισε.

Ό,τι παραπάνω έλαβαν τον Ιούνιο, το έδωσαν στην …εφορία

Το πρόβλημα όμως που αντιμετωπίζουν τα ταξί, είναι πως οι ιδιοκτήτες τους όσα παραπάνω χρήματα έλαβαν τον Ιούνιο, από την καλή κίνηση που υπήρξε, το έδωσαν ήδη στην εφορία.

«Ο μέσος όρος του φόρου που καλούνται οι συνάδελφοι να πληρώσουν είναι 3000-3500 ευρώ», είπε ο κ. Πασχαλίδης και αποκάλυψε ότι εκείνος καλείται να καταβάλει 3800 ευρώ.

«Εδώ συμβαίνει ένα παράδοξο. Πήραμε πρόστιμο γιατί δεν κάνουμε συναλλαγές με κάρτα. Έρχεται το Υπ. Οικονομικών και 16 Δεκεμβρίου βγάζει ένα νομοσχέδιο. Συνήθως και η λογική το λέει,  τα νομοσχέδια θα έπρεπε να είναι από την αρχή του χρόνου και να ξέρει ο κόσμος τι πρέπει να κάνει κατά τη διάρκεια του έτους πάνω στα νέα δεδομένα. Έρχονται 16 Δεκεμβρίου και σου λένε ότι θα έχεις τεκμαρτό 10900 συν τα υπόλοιπα, ενώ μέχρι 16 του μήνα ξέραμε τα παλιά δεδομένα. Αυτό είναι κοροϊδία», σημείωσε.

Τιμωρούν τους ελεύθερους επαγγελματίες

Εκτός από τον πολύ αυξημένο φόρο, οι ιδιοκτήτες ταξί, που έχουν και υπάλληλο για να μοιράζονται τις βάρδιες πλέον πρέπει εκτός από τον υπάλληλο, τον μισθό του και το ταμείο του να πληρώσουν και επιπλέον χρήματα στο κράτος.

«Εγώ προσωπικά έχω εργαζόμενο τον αδελφό μου και του κολλάω ένσημα και πλήρωσα και 1100 ευρώ, που είναι  το 10% του μισθολογικού κόστους επειδή έχω υπάλληλο, Δηλαδή το κράτος τιμωρεί μία μικρή επιχείρηση γιατί έχει εργαζόμενους.

Επιπλέον, ο οδηγός ταξί λαμβάνει το ίδιο ποσό ως ελάχιστη αμοιβή, αυτό των 4 ευρώ, είτε έχει 10 χρόνια, είτε 20, είτε και μόλις έναν χρόνο εμπειρίας. Δεν χτίζουμε καμία πελατεία, η τιμή του ταξί δεν ανεβαίνει ανάλογα της παλαιότητας. Αυτά είναι άκυρα τα πράγματα. Τα έχουμε  πει στον κ. Χατζηδάκη.

Η κυβέρνηση ήθελε λεφτά και προσπαθούσε να βρει δικαιολογίες για να μαζέψει από όλους τους Έλληνες επαγγελματίες και απ’ ότι βλέπουμε να εξελίσσεται,  δεν θέλουν πλήθος ελευθέρων επαγγελματιών, προτιμούν μεγαλύτερες επιχειρήσεις», υπογράμμισε ο κ. Πασχαλίδης, αναφερόμενος στην πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση.

Νέοι και επισκέπτες προτιμούν να πληρώνουν με POS

Σε ότι αφορά στο θέμα των ημερών που είναι η σύνδεση των ταξί με τα POS, ο κ. Πασχαλίδης τόνισε πως ήδη στον Βόλο, τα 230 ταξί του συνεταιρισμού έχουν όλα POS από τον Φεβρουάριο. Μάλιστα, σημείωσε ότι αυτό μπορεί να ελεγχθεί και από την ΑΑΔΕ, καθώς κάθε οδηγός που έβαλε pos έπρεπε να το είχε δηλώσει.

«Ουσιαστικά αυτό που  περιμένουμε είναι  να μας έρθει ένα ειδικό αυτοκόλλητο το οποίο θα μπει στο τζάμι του αυτοκινήτου που θα λέει τα αυτονόητα, ότι έχουμε Pos, κάτι που εμείς ήδη έχουμε», σχολίασε ο ίδιος.

Αναφερόμενος στο εάν οι πολίτες επιλέγουν το πλαστικό χρήμα για να πληρώσουν τις μετακινήσεις τους με το ταξί, ο κ. Πασχαλίδης μίλησε για την δική του προσωπική εμπειρία, έχοντας τοποθετήσει POS από τον Ιανουάριο.

«Από τον Ιανουάριο μέχρι τώρα ζήτημα εάν έχω κάνει έναν τζίρο γύρω στα 700 ευρώ με το αμάξι μου να το δουλεύουμε δύο βάρδιες», τόνισε και σημείωσε πως πιο πολύ χρήση πλαστικού χρήματος κάνει η  νεολαία και ειδικά τα βράδια, ενώ  συνήθως οι οδηγοί ταξί παρατηρούν μια πολύ μικρή αύξηση τα τριήμερα, τις γιορτές που μπορεί να έρθουν επισκέπτες, ωστόσο τα ποσά και οι τζίροι είναι μικροί.

Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης: Δήμητρα Παλαιοδημοπούλου

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.