Το «Ράδιο ΈΝΑ» και η «ΜΑΓΝΗΣΙΑ» είχαν αποτυπώσει τους κινδύνους στα σχολεία, σαν και αυτό το πρόβλημα που προέκυψε με την πτώση του σοβά, μεταξύ άλλων με ρεπορτάζ και συνεντεύξεις που έχει κάνει τους προηγούμενους μήνες , στην αρχή της σχολικής χρονιάς, στη διάρκειά της, αλλά και πλέον πρόσφατα με δηλώσεις της υπεύθυνης Τύπου της ΑΣΓΜΕ Στέλλας Βαλαβάνη στο Ράδιο Ένα στις 15 Φεβρουαρίου .
Συγκεκριμένα, «κάτω από τη βάση αξιολογούν οι γονείς αυτή την Κυβέρνηση αλλά και τις προηγούμενες», όπως επεσήμανε, μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Ηλία Κουτσερή η υπεύθυνη Τύπου της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδα (ΑΣΓΜΕ) κ. Στέλλα Βαλαβάνη υπογραμμίζοντας πως τα σχολεία αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα τόσο σε κτηριακό επίπεδο, όσο και στο ανθρώπινο δυναμικό, καθώς οι ελλείψεις είναι πολλές και έχουν άμεσο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική διαδικασία.
«Μειώνονται καθημερινά οι πόροι που δίνονται για την παιδεία» είχε τονίσει η Υπεύθυνη Τύπου της ΑΣΓΜΕ και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στο κτηριακό ζήτημα, το οποίο αφορά σύμφωνα με την ίδια την Αττική πολύ περισσότερο, καθώς τα σχολικά κτήρια εκπέμπουν SOS, αλλά και το σύνολο της χώρας.
«Τάξεις κοντέινερ, τάξεις αποθήκες, τάξεις με στοιβαγμένα παιδιά…»
Σύμφωνα με την κ. Βαλαβάνη πρόκειται για σχολικά κτήρια χωρίς αντισεισμική θωράκιση, για τάξεις κοντέινερ, τάξεις αποθήκες, τάξεις με στοιβαγμένα 25 και 27 παιδιά, τόσο στα δημοτικά, όσο και στα Γυμνάσια και Λύκεια, δηλαδή μαθητές που προσπαθούν να εκπαιδευτούν σε μαθήματα κατεύθυνσης για να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις αλλά κάνουν μάθημα συνολικά 27 άτομα.
Η ίδια είχε κάνει λόγο για ακατάλληλα σε πολλές των περιπτώσεων κτήρια, αλλά και για κτήρια που χρήζουν επισκευών, καθώς παρουσιάζουν πολλά προβλήματα και φθορές!
«Όλα αυτά που βιώνουμε και τα ξέρουν όλοι, έχουν κοινό παρονομαστή την υποχρηματοδότηση αυτή τη στιγμή στην εκπαίδευση και στην παιδεία. «Χτυπάει» κόκκινο. Μειώνονται καθημερινά οι πόροι που δίνονται για την παιδεία μας κι αυτό είναι το κύριο που θέλουμε να βάλουμε στο κέντρο της προσοχής και οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί.
Τα παιδιά μας δεν έχουν εργαστήρια, δεν έχουν τάξεις που θα τους προδιαθέτουν να αγαπήσουν τη γνώση», τόνισε χαρακτηριστικά η κ. Βαλαβάνη, σχολιάζοντας πως πλέον το σχολείο έχει μετεξελιχθεί σε ένα εξεταστικό κέντρο και μόνο και μάλιστα ακόμη και για μαθητές μικρής ηλικίας.































