Η Δ/νση Δ/βάθμιας Εκπ/σης και το Κέντρο Πρόληψης – Ο.ΚΑ.ΝΑ. Λάρισας σε συνεργασία με το πρόγραμμα “Αριάδνη” του Ε.Κ.Π.Α. και το Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχολογικής Έρευνας & Ψυχοπαιδαγωγικής Συμβουλευτικής του Παν/μίου Θεσσαλίας, διοργανώνουν Ημερίδα με θέμα: “Θυματοποίηση στο σχολείο και στο Διαδίκτυο”. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 15/1/2015 στην Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































