Λιποθύμησε μέσα στο Δικαστικό Μέγαρο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Έντονη αδιαθεσία ένιωσε ένας άνδρας την στιγμή που βρίσκονταν στο ισόγειο του Δικαστικού Μεγάρου Λάρισας.

Ο συμπολίτης λιποθύμησε, ενώ οι παρευρισκόμενοι κάλεσαν αμέσως το ΕΚΑΒ.

Μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών ο άνδρας ένιωσε καλύτερα και δεν θέλησε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο, ενώ κοντά του βρέθηκαν συγγενικά πρόσωπα οι οποίοι και τον μετέφεραν στο σπίτι του.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.