Παραιτήθηκε ο γραμματέας της Ν. Ε. ΠΑΣΟΚ Λάρισας Γ. Βαλάρης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στην επιστολή παραίτησής του ο κ. Βαλάρης επισημαίνει τα εξής :

«Δηλώνω ότι παραιτούμαι από Γραμματέας ΝΕ ΠΑΣΟΚ Λάρισας καθώς κι από μέλος του ΠΑΣΟΚ, διότι η δημοκρατική μου συνείδηση κι ο προσωπικός μου χαρακτήρας δε μου επιτρέπουν να βρίσκομαι σ’ ένα χώρο, ο οποίος έχει χάσει τον ιδεολογικό και πολιτικό του προσανατολισμό.

Συντρόφισσες και σύντροφοι το ΠΑΣΟΚ σήμερα, δεν είναι το ΠΑΣΟΚ που γνωρίσαμε, αγωνιστήκαμε κι αγαπήσαμε.

Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη της ΝΕ που συμπορευτήκαμε όλον αυτόν τον ενάμιση χρόνο κι ελπίζω σύντομα να ξανανταμώσουμε πολιτικά κι αγωνιστικά!

Με εκτίμηση

Γιώργος Βαλάρης

Πρώην Γραμματέας ΝΕ ΠΑΣΟΚ

Πηγή: http://www.onlarissa.gr/2015/01/09/paretithike-o-grammateas-tis-n-e-pasok-larisas-g-valaris/

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.