Το «Ράδιο Ελλάδα» εκπέμπει από το ΤΕΙ Θεσσαλίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στο ΤΕΙ Θεσσαλίας, στη Λάρισα, φιλοξενείται από προχθές και μέχρι την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου, το φορητό στούντιο του ομογενειακού σταθμού «Ράδιο Ελλάδα».

Οι εκπομπές του «Ράδιο Ελλάδα» στοχεύουν να μεταδώσουν και να καταγράψουνε με ειδικά αφιερώματα και διαλόγους την τρέχουσα κοινωνικοοικονομική κατάσταση της περιφέρειας Θεσσαλίας.

Το «Ράδιο Ελλάδα», με τις συγκεκριμένες εκπομπές ανοίγει μια ουσιαστική γέφυρα επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ της Ελλάδας και των απόδημο Ελλήνων στον κόσμο.

Στους ραδιοφωνικούς διαλόγους θα πάρουν μέρος επιχειρηματίες, φορείς και σύλλογοι, νέοι και νέες, φοιτητές και καθηγητές.

Οι εκπομπές καθημερινά ξεκινάμε στις 10 π.μ. και ολοκληρώνονται στις 5 μ.μ.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.