Υπό κατάληψη η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Υπό κατάληψη τελεί σήμερα το πρωί η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Λάρισας μετά από πρωτοβουλία της τοπικής ΕΛΜΕ.

Το αίτημα που τίθεται με την κινητοποίηση έχει να κάνει με την καταβολή δεδουλευμένων που οφείλονται σε καθηγητές από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2014.

Σύμφωνα με πληροφορίες χρήματα οφείλονται σε περίπου 500 εκπαιδευτικούς, ενώ το συνολικό ποσό φτάνει τις 40.000 ευρώ. Σημειώνεται ότι μέρος των καθηγητών – και σε τοπικό επίπεδο – έχει πληρωθεί κανονικά.

Μετά τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναμένεται να πραγματοποιηθεί παράσταση διαμαρτυρίας και στην έδρα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.