Παρέμβαση πραγματοποιεί το Επιμελητήριο Λάρισας μετά το σοβαρό πρόβλημα που εντοπίστηκε με τη λειτουργία των POS την παραμονή των Χριστουγέννων, δημιουργώντας «πονοκέφαλο» σε εμπόρους και καταναλωτές.
Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνονται τα εξής:
«Τις τελευταίες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα, και εντονότερα την παραμονή 24 Δεκεμβρίου, παρατηρήθηκε σοβαρή δυσλειτουργία σε ότι αφορά στις συναλλαγές μέσω τερματικών pos. Αποτέλεσμα ήταν, πέρα από την ταλαιπωρία των καταναλωτών, να χαθούν πολλές πωλήσεις καθώς πολλοί καταναλωτές δεν διέθεταν μετρητά για τις αγορές τους ενώ σε πολλές περιπτώσεις δεν ήταν και δυνατή η ανάληψη μετρητών από τα ATM.
Ενόψει και των ημερών πριν την πρωτοχρονιά, κατά τις οποίες η αγοραστική κίνηση είναι παραδοσιακά αυξημένη, καλούμε τις διοικήσεις των τραπεζών να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να μην παρατηρηθούν ξανά ανάλογα φαινόμενα, καθώς η αγορά δεν έχει την πολυτέλεια απώλειας ούτε ενός ευρώ».
Πηγή: Larissanet.gr