Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου Fourlis, κατέκτησε συνολικά 14 διακρίσεις σε δύο σπουδαίους θεσμούς του DigitalMarketing, τα Social Media Awards 2025 και τα MIXX Awards Greece, επιβεβαιώνοντας την καινοτόμα, data-driven και αποτελεσματική της παρουσία στα ψηφιακά κανάλια. Συγκεκριμένα, στα Social Media Awards, η ΙΚΕΑ απέσπασε 3 βραβεία, ενώ στα MIXX Awards Greece, τον κορυφαίο θεσμό επιβράβευσης της καινοτομίας στον ψηφιακό χώρο, διακρίθηκε με 11 βραβεία (7 βασικές διακρίσεις και 4 επιπλέον Βραβεία Μελών του IAB – Interactive Advertising Bureau).
Η φετινή διάκριση αντανακλά τη συνεχή στρατηγική ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στα digital κανάλια, έναν τομέα όπου η ΙΚΕΑ συνεχίζει να επενδύει σε δημιουργικές καιστοχευμένες προσεγγίσεις. Μέσα από ειδικά διαμορφωμένες ενέργειες σε κάθε πλατφόρμα, η ΙΚΕΑ ενισχύει τη σχέση της με το κοινό, αυξάνοντας το engagement και αναδεικνύοντας τον χαρακτήρα και τις αξίες του brand μέσα από δυναμικό περιεχόμενο.
Αναλυτικά, η ΙΚΕΑ για την καμπάνια «”Ξυπνήστε”. Ώρα για ύπνο!»διακρίθηκε στα Social Media Awards 2025 στις παρακάτω κατηγορίες:
- Gold βραβείο – Best Use of YouTube | Communication στηνκατηγορία “Best in Retail & eCommerce”
- Bronze βραβείο– Best Use of Meta Family of Apps | Communication στηνκατηγορία “Best in Retail & eCommerce”
- Bronze βραβείο– Best Strategy in Social Mediaστηνκατηγορία “Best Social Media Strategy for Brand Awareness”

Rock n’ Roll
Avattales
Στα MIXX Awards Greece, η ΙΚΕΑ ξεχώρισε:
Για την καμπάνια «”Ξυπνήστε”. Ώρα για ύπνο!» στις εξής κατηγορίες:
- Gold βραβείοστηνκατηγορία “Brand Awareness and Positioning”
- Bronzeβραβείοστηνκατηγορία “Cross-PlatformSynergy”
Για την ολιστική στρατηγική digitalmarketing που ακολουθείται στις κατηγορίες:
- Gold βραβείοστην κατηγορία “Strategic Search Engine Optimization and Marketing”
- Goldβραβείοστην κατηγορία “Best Data-Driven Marketing Campaign”
- Silverβραβείοστην κατηγορία “Performance-driven Marketing Excellence”
- Bronze βραβείοστην κατηγορία “Best E-commerce Campaign”
Ταυτόχρονα,έλαβε4 ΒραβείαΜελών IAB στιςκατηγορίες: Performance-driven Marketing Excellence, Best Social Media Campaign, Best Data-Driven Marketing Campaign, Best E-commerce Campaign.
Η σταθερή επιτυχία της ΙΚΕΑ στον τομέα του του digitalmarketingείναι άμεσα συνδεδεμένη με τη στενή συνεργασία της με την KINESSO και τη The NewtonsLaboratory, των οποίων η συμβολή στον σχεδιασμό, την ανάλυση και την υλοποίηση των ενεργειών υπήρξε καθοριστική.
Με τις νέες αυτές διακρίσεις, η ΙΚΕΑ συνεχίζει να χτίζει σταθερά την παρουσία της στο ψηφιακό περιβάλλον, υπογραμμίζοντας την ηγετική της θέση στο retail και τη συνεχή της δέσμευση να προσφέρει εμπειρίες που εμπνέουν, εξελίσσουν και ενδυναμώνουν τη σχέση της με τους ανθρώπους.
































