Αφαίρεσαν σημαία και σταντ από κατάστημα

φωτο αρχείου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συνελήφθη, χθες (09-01-2022) το βράδυ στη Λάρισα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Λάρισας, -1- ημεδαπός άνδρας για κλοπή και σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος -1- ακόμη ημεδαπού άνδρα για το ίδιο αδίκημα.

Ειδικότερα, όπως εξακριβώθηκε, προχθές (08-01-2022) τις πρώτες πρωινές ώρες στη Λάρισα, οι -2- δράστες, μετέβησαν από κοινού σε κατάστημα χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, ιδιοκτησίας ημεδαπής, και αφαίρεσαν -1- σημαία και -1- διαφημιστική προθήκη (σταντ) τράπεζας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.