Με στόχευση κυρίως στον πολιτιστικό τουρισμό και τον τουρισμό υγείας, εκπονήθηκε το πρόγραμμα της τουριστικής προβολής του δήμου Λαρισαίων για το 2018.
Σύμφωνα με τα όσα παρουσίασε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Παναγιώτης Νταής στο δημοτικό συμβούλιο πρόσφατα, “η εικόνα της Λάρισας είναι πολυδιάστατη. Τόσο στην αντίληψη των ευρύτερων κοινών, των επισκεπτών όσο και των πολιτών της, η Λάρισα είναι γνωστή ως ένα εμπορικό και αγροτικό κέντρο, με έντονη ζωή, διασκέδαση, κινητικότητα και υψηλή ποιότητα ζωής λόγω και της οικονομικής της δυναμικής. Η Λάρισα του πολιτισμού, των γεγονότων, του τουρισμού, των πλούσιων τοπικών προϊόντων, είναι σχετικά άγνωστη. Όχι διότι η δυναμική αυτή δεν υφίσταται, αλλά επειδή δεν υπήρξε κάποια στρατηγικά σχεδιασμένη μέριμνα προώθησης της εικόνας αυτής της ‘διαφορετικής Λάρισας’.
Με βάση το παραπάνω συμπέρασμα, που ανέδειξε το Στρατηγικό σχέδιο marketing της Λάρισας για το 2016 – 2020, προγραμματίζουμε δράσεις τουριστικής προβολής του Δήμου μας, με στόχο την προώθηση της εικόνας της σε επίπεδο Ελλάδος και Βαλκανικών χωρών. Στον πυρήνα αυτού του προγράμματος προβολής είναι η γνωστοποίηση του τουριστικού προϊόντος και η καλύτερη οργάνωση της τουριστικής προσφοράς της πόλης της Λάρισας με σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας.
Η Λάρισα αποτελεί, λόγω της θέσης της, ιδανικό ολιγοήμερο προορισμό καθώς με την γύρω περιοχή της παρουσιάζει (καταρχάς) εξαιρετικό φυσικό ενδιαφέρον.
Αποτελεί βασικό κόμβο επικοινωνίας μεταξύ βορρά και νότου στον Ελλαδικό χώρο, το κεντρικότερο σημείο της χώρας. Είναι το σημείο όπου ιστορία, πολιτισμός και εκπαίδευση συναντιούνται αρμονικά και για αυτούς τους λόγους αποτελεί και το ιδανικό σημείο για ολιγοήμερες εξορμήσεις, όντας το ‘σταυροδρόμι’ όλων των εγχώριων ‘τουριστικών’ διαδρομών…!
Βασικός στόχος του Προγράμματος είναι ο σχεδιασμός και υλοποίηση του αποδοτικότερου πλάνου προβολής του Δήμου Λαρισαίων. Το επικοινωνιακό πλάνο περιλαμβάνει δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και το Εξωτερικό χρησιμοποιώντας και αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης (ηλεκτρονικά και μη).
Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού Marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής και Τοπικής πραγματικότητας (εκθέσεις, **ocial media, internet banner**, έντυπα, video** κ.λ.π.).
Επιπλέον, το πρόγραμμα είναι εναρμονισμένο και με τις πρακτικές που ακολουθεί και η Περιφέρεια Θεσσαλίας, έτσι ώστε να υπάρχει συνέχεια και συνέπεια των ενεργειών, στην γενικότερη επικοινωνία που θα πραγματοποιηθεί.
ΤΑ ΚΟΙΝΑ – ΣΤΟΧΟΙ
Η στόχευση για το 2018, όσον αφορά τα κοινά είναι:
** Η Ελλάδα και τα Βαλκάνια
** Ο Πολιτιστικός τουρισμός
** Ο τουρισμός «city break»
** Ο διερχόμενος ‘τουρισμός’ για διάφορα μέρη της Ελλάδας
** Ο τουρισμός «Υγείας»
ΤΟΜΕΙΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
Δράση 1: αποστολές επιχειρηματικές και δημοσιογραφικές (fum trip)
Με την υλοποίηση όλων των υλικών δημοσιότητας, ο Δήμος σχεδιάζει «δράσεις» για την προβολή του τουριστικού του προϊόντος τόσο σε δημοσιογράφους όσο και επαγγελματίες του τουρισμού, με τις παρακάτω συγκεκριμένες ενέργειες:
α. Πρόσκληση 10-15 Ελλήνων ταξιδιωτικών πρακτόρων (tour operator) με 2ήμερη φιλοξενία στην πόλη, πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει ξενάγηση και ανάδειξη των χαρακτηριστικών της περιοχής καθώς και επαφές με επαγγελματίες του τουριστικού χώρου της πόλης μας.
β. Πρόσκληση σε 10 ξένους δημοσιογράφους, για 4 ημέρες, από τις χώρες στόχους για φιλοξενία και ξενάγηση στα πολιτιστικά αποθέματα της πόλης και των όμορων Δήμων, σε συνεργασία με τα αντίστοιχα γραφεία του ΕΟΤ
γ. Πρόσκληση για ξενάγηση και ενημέρωση 15 Ελλήνων δημοσιογράφων, διάρκειας 3 ημερών, από ειδικά έντυπα τουρισμού, με στόχο την ανάδειξη της πόλης σε ιδανικό «προορισμό Σαββατοκύριακου» για τους Έλληνες πολίτες
Δράση 2: Πρόγραμμα σε ηλεκτρονικά μέσα προβολής
** Programmatic Media Plan: προβολή με Banner** & Videoς σε μεγάλα τουριστικά **ite** της χώρας. Η καμπάνια θα έχει 4 Bur**t** μέσα στον χρόνο, με τη διάρκεια του καθενός να είναι 3 περίπου εβδομάδες, ώστε να αναδειχθεί κάθε εποχή του χρόνου και να περάσει το μήνυμα ότι η πόλη είναι επισκέψιμη συνεχώς. επιπλέον θα έχουμε τη δυνατότητα προβολής και των μεγάλων γεγονότων που λαμβάνουν χώρα στην πόλη μας όπως π.χ. Agrothe****aly, Πάρκο των Ευχών, κ.λ.π.
Δράση 3: Συμμετοχή σε τουριστικές Εκθέσεις
Για το 2018, ο Δήμος προτίθεται να συμμετάσχει στις ακόλουθες εκθέσεις:
Philoxenia, Νοέμβριος 2018, Θεσσαλονίκη.
παρουσίαση με περίπτερο στο ΜΕΤΡΟ στο σύνταγμα Δράση 4: ο τουρισμός «Υγείας»
Στα πλαίσια του προγραμματισμού της τουριστικής προβολής του δήμου Λαρισαίων για τον τρέχον έτος (2018) σημαντικός στόχος είναι και η προώθηση του τουρισμού Υγείας στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, αφού η πόλη διαθέτει ένα ιδιαίτερα αξιόλογο μείγμα δημόσιων και ιδιωτικών δομών υγείας και υποδομών περίθαλψης.
Σε μια εποχή που η φροντίδα της υγείας βαίνει συνεχώς αυξανόμενη ενώ ο ιατρικός τουρισμός αναγνωρίζεται ως μια θεμιτή πηγή ανάπτυξης για τις περιοχές που τον φιλοξενούν, η υπεροχή της Λάρισας στον τομέα των υπηρεσιών υγείας, μπορεί να αποτελέσει το επίκεντρο της προβολής και της περαιτέρω ανάπτυξης του συγκεκριμένου κλάδου και κατ’επέκταση της πόλης. Υπό αυτή την έννοια, το συγκεκριμένο πακέτο προβολής αποτελεί μια νέα, καινοτόμα και πρωτοποριακή πρόταση για την πόλη μας!
Σκοπός του παρόντος πακέτου επικοινωνίας είναι η αξιοποίηση της δυναμικής που εμφανίζει η Λάρισα στον τομέα των υπηρεσιών «Υγείας», αξιοσημείωτη για το μέγεθος της πόλης καθώς και τα ελληνικά δεδομένα, υπό το πρίσμα ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της πόλης και του δήμου Λαρισαίων.
Βασικό κίνητρο για την ανάπτυξη των δράσεων επικοινωνίας πρέπει να είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης και κατά το δυνατό ευχάριστης εμπειρίας νοσηλείας για τον ασθενή και εξυπηρέτησης για τον συνοδό του. Θα πρέπει λοιπόν να καταστεί σαφές ότι η υπηρεσία δεν αφορά μόνο τις «ιατρικές πράξεις» αλλά και τη φιλοξενία, μετακινήσεις και εστίαση.
Προτεινόμενο μείγμα προώθησης: 1. Ανάπτυξη σχεδίου δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης
Δημιουργία logo και κοινού σλόγκαν για το δίκτυο
Για τις επιχειρήσεις και τις υπηρεσίες του δικτύου με σκοπό να εμφανίζεται η ενιαία – κοινή ταυτότητα σε κάθε αφορμή και επικοινωνία
Δημιουργία νέου ειδικού ιστότοπου (web**ite).
Θα αποτελέσει τον βασικό μέσο για την υποστήριξη και προβολή του πακέτου, με ενημέρωση για όλες τις δυνατότητες που υπάρχουν τόσο για τις προσφερόμενες υπηρεσίες υγείας, όσο και για την φιλοξενία στην πόλη. όλες οι πληροφορίες θα πρέπει να παρέχονται στην ελληνική, Αγγλική, Σλαβική, Βουλγαρική και Ρωσική γλώσσα.
Ο ιστότοπος θα λειτουργεί ως υπερσύνδεσμος προς όλα τα συνεργαζόμενα κέντρα παροχής υπηρεσιών υγείας και τους συνεργαζόμενους ιδιώτες γιατρούς. Θα παρέχεται επίσης αναλυτική πληροφόρηση και υπερσύνδεση προς τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία. Τέλος, θα παρέχει πληροφορίες για τους χώρους εστίασης, τις δράσεις πολιτισμού και οτιδήποτε άλλο συμβαίνει και ενδιαφέρει τον επισκέπτη σχετικά με την υγεία.
Δημιουργία ειδικού λογαριασμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στα προφίλ του πακέτου θα παρέχονται γενικές πληροφορίες και διαρκής ενημέρωσης για τις υπηρεσίες υγείας και φιλοξενίας, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα να λειτουργούν και σαν βήμα επικοινωνίας με το ενδιαφερόμενο κοινό.
Σχεδιασμός και παραγωγή έντυπου υλικού
Αυτό θα περιλαμβάνει πληροφορίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στον τομέα υγείας, με σκοπό την διανομή σε επιλεγμένα ιατρεία σε ολόκληρη τη χώρα.
Στοχευμένες καταχωρήσεις στον τομέα υγείας
Θα χρησιμοποιηθούν αναγνωρισμένες ελληνικές και διεθνείς ιστοσελίδες σε θέματα υγείας για την προβολή, με στόχο πρώτα το ευρύ κοινό και δεύτερο τους επαγγελματίες υγείας.
Παραγωγή Υλικών:
Το πρόγραμμα προβολής του Δήμου Λαρισαίων για το 2018 περιλαμβάνει το δημιουργικό σχεδιασμό και την παραγωγή μιας σειράς υλικών και πιο συγκεκριμένα τα εξής:
Παραγωγή media kit, το οποίο θα περιλαμβάνει:
** δημιουργικό σχεδιασμό
** Δημιουργία και αναπαραγωγή video 10 λεπτών, στο οποίο θα παρουσιάζεται το πολιτιστικό απόθεμα της πόλης και θα προβάλλεται σε όλες τις δράσεις που θα συμμετέχει ο Δήμος π.χ., εκθέσεις.
** Χάρτης του Δήμου, 50Χ70 cm, έγχρωμος, 2 όψεων,
** Card po**tal (5 διαφορετικά είδη)
Οι προτεινόμενες δράσεις και εργαλεία για την Τουριστικής Προβολή του 2018, θα υλοποιηθούν μέσω του προϋπολογισμού του δήμου μέχρι ποσού 124.000,00 ευρώ.































