«Πλώρη» για τα Τέμπη θα βάλουν οι αγρότες του μπλόκου της Νίκαιας το μεσημέρι του ερχόμενου Σαββάτου.
Αυτό αποφασίστηκε σύμφωνα με το larissanet.gr στην συνέλευση των αγροτών οι οποίοι σκληραίνουν τη στάση τους. Στόχος τους είναι να αποκλείσουν και τις δύο σήραγγες των Τεμπών στην Εθνική Οδό.
Μάλιστα αποφάσισαν ότι δεν δέχονται την συνάντηση που τους πρότεινε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Σταύρος Αραχωβίτης.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































