Στη σύλληψη πέντε νεαρών προχώρησαν χθες τα ξημερώματα αστυνομικοί του Τμήματος Λάρισας, καθώς οι νεαροί προκάλεσαν σοβαρές υλικές ζημιές σε καφέ-μπαρ 37χρονου Λαρισαίου, στο κέντρο της πόλης.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ελευθερία της Δευτέρας», αστυνομικοί ερευνούν τη διάσταση πως με αφορμή μια παρεξήγηση η παρέα των νεαρών εκδιώχθηκε από το μπαρ και όταν επέστρεψε στις 3 τα ξημερώματα για «εξηγήσεις», μετά από καβγά προξένησε σοβαρές ζημιές, προκαλώντας φθορές στον εξοπλισμό του καταστήματος.
Οι πέντε νεαροί, ηλικίας από 17 έως 20 ετών, ξημέρωσαν κρατούμενοι στο Αστυνομικό Τμήμα.
Τελικά μετά τον σχηματισμό δικογραφίας σε βάρος τους αφέθηκαν ελεύθεροι αργά χθες βράδυ.
Πηγή: onlarissa.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































