Αγρότες: Με οργή αποχωρούμε από τα μπλόκα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με οργή και απογοήτευση αποχώρησαν οι αγρότες λίγο νωρίτερα, το πρωί του Σαββάτου, από το μπλόκο της Νίκαιας…

Παράλληλα, έφυγαν με τη δήλωση πως «ο αγώνας συνεχίζεται», ενώ δίνουν ραντεβού στο μεγάλο συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα.

Αναλυτικά, οι δηλώσεις:

Ρίζος Μαρούδας – πρόεδρος ΕΟΑΣΛΝ

Κώστας Τζέλλας – πρόεδρος ΕΟΑΣΚ:

Γιάννης Κουκούτσης – πρόεδρος Αγροτικού Συνεταιρισμού Πλατυκάμπου:

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.