Δύο ακόμη θετικά δείγματα κορωνοϊού καταγράφονται στη Λάρισα σήμερα.
Το πρώτο αφορά μία γυναίκα, που κάνοντας προεγχειρητικό έλεγχο διαπιστώθηκε ότι είναι θετικό στον ιό. Η γυναίκα θεωρείται «ορφανό» κρούσμα, ούσα όμως ασυμπτωματική βρίσκεται σε καραντίνα στο σπίτι της.
Το δεύτερο αφορά 23χρονο Ρομά, ο οποίος πήγε χθες στο Γενικό Νοσοκομείο με συμπτώματα, υποβλήθηκε σε τεστ και βρέθηκε θετικός.
Πηγή: Larissanet.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































