Εκτός κινδύνου η Λαρισαία που νοσηλεύεται με τον ιό του δυτικού Νείλου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε καλή κατάσταση νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Λάρισας η γυναίκα από την περιοχή της Λάρισας η οποία διαπιστώθηκε πως έχει προσβληθεί από τον ιό του δυτικού Νείλου.

Η είδηση από χθες προκάλεσε συναγερμό στους τοπικούς φορείς, ενώ τις προσεχείς ημέρες αναμένονται μέτρα κυρίως ενημερωτικού χαρακτήρα για το κοινό.

Κατά πληροφορίες του onlarissa.gr, η γυναίκα η οποία φέρεται να είναι ηλικιωμένη, νοσηλεύεται με καλή κλινική εικόνα στην παθολογική κλινική, χωρίς η υγεία της να εμπνέει ανησυχία.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.