Ένταση έξω από τον Άγιο Αχίλλειο για τους εμβολιασμούς

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Κινητή μονάδα της 5ης ΥΠΕ βρίσκεται στο προαύλιο του Ιερού Ναού του Αγίου Αχιλλίου από το πρωί της Κυριακής Παρών ήταν και ο διοικητής της 5ης ΥΠΕ κ. Φ. Σερέτης, ο οποίος μίλησε στo larissanet.gr για την πρωτοβουλία της Μητρόπολης να γίνονται εμβολιασμοί έξω από τους Ιερούς Ναούς.

Ωστόσο, υπήρξε και ένταση μετά τις 10 το πρωί, καθώς έξω από το ναό συγκεντρώθηκαν πολίτες που διαδηλώνουν κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού. Στο σημείο έσπευσε ισχυρή αστυνομική δύναμη, προκειμένου να επιβάλλει την τάξη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.