Τα μέτρα περιορισμού της διάδοσης του κορονοϊού φαίνεται πως αγνόησαν πέντε 19χρονοι, οι οποίοι βρέθηκαν προχθές το μεσημέρι να παίζουν μπάσκετ σε αυλή σχολείου. Ένας… πανάκριβος όπως αποδείχθηκε αγώνας, καθώς αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης επέβαλαν πρόστιμο 150 ευρώ σε κάθε έναν από τους πέντε νεαρούς, οι οποίοι αψήφησαν την απαγόρευση και μεσημεριάτικα προχθές, 25η Μαρτίου έδωσαν ραντεβού στην αυλή του λυκείου.
Οι έλεγχοι της αστυνομίας για τη διαπίστωση παραβίασης των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορονοϊού έχουν ενταθεί και σε δεκάδες περιπτώσεις επιβάλλονται χρηματικά πρόστιμα.
Πηγή: Ελευθερία
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































