«Έσβησε» 5χρονο κοριτσάκι στη Λάρισα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Έφυγε ξαφνικά από τη ζωή σήμερα τα ξημερώματα ένα κοριτσάκι 5 ετών, το οποίο νοσηλεύονταν από προχθές στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας.

Πλέον αναμένονται τα αποτελέσματα νεκροψίας – νεκροτομής ώστε να διευκρινιστούν τα ακριβή αίτια θανάτου.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας:

«Στις 17/2/2020, εισήχθη στις 13:00 κοριτσάκι 5 ετών στην Παιδιατρική Κλινική κατόπιν παραπομπής από ιδιώτη παιδίατρο, μετά από συνεχιζόμενη πυρετική κίνηση από εβδομάδας.

Στις 19/2/2020 απεβίωσε στις 5:00 το πρωί, αιφνιδίως.

Ζητήθηκε νεκροψία – νεκροτομή και αναμένουμε το αποτέλεσμα».

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.