Με τη συμβολή του Στρατού Ξηράς μια γυναίκα που πάσχει από σπάνια νόσο ανέβηκε στον Ολυμπο.
Όπως σημειώνεται το Γενικό Επιτελείο Στρατού, στο πλαίσιο των δράσεων κοινωνικής προσφοράς, δέχθηκε αίτημα και συνέδραμε, με τη διάθεση ειδικής ομάδος προσωπικού και μέσων του Κέντρου Εκπαίδευσης Ορεινού Αγώνα και Χιονοδρόμων (ΚΕΟΑΧ), στην προσπάθεια της κας Ματίνας Δεληβού, η οποία πάσχει από σπανιότατη νόσο, να εκτελέσει πορεία στο δρομολόγιο «ΚΕΟΑΧ – Ύψωμα ΔΙΑΣΕΛΟ – Ύψωμα ΣΧΟΛΕΙΟ», στον Όλυμπο.
«Εκ μέρους όλων των στελεχών μας, συγχαίρουμε την κα Ματίνα Δεληβού, της οποίας το επιτυχές εγχείρημα, υπενθυμίζει σε όλους μας, ότι τα ανθρώπινα όρια υπάρχουν μόνο και μόνο για να ξεπερνιούνται» καταλήγει η ανακοίνωση.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























