Η πτώση από τη ελιά στέρησε τη ζωή σε Λαρισαίο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Έφυγε μετά από 10 και πλέον ημέρες νοσηλείας στη εντατική μονάδα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας ο 73χρονος Γεώργιος Τσιάτσιος του Ιωάννη από την Μελιβοία.

Ο 73χρονος είχε πάει προ ημερών να μαζέψει ελιές από το χωράφι του όμως έπεσε από το δέντρο με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του.

Διακομίσθηκε στο νοσοκομείο όπως δυστυχώς σήμερα το πρωί και μετά από πολλές μέρες νοσηλείας και παρά τις προσπάθειες των ιατρών, άφησε την τελευταία του πνοή. Ο εκλιπών αφήνει πίσω του την σύζυγό του και τα δύο παιδιά. Η κηδεία του θα γίνει σήμερα στις 3 το μεσημέρι στην Αγιά Παρασκευή στη Μελιβοία.

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.