Καταδίκη δύο Λαρισαίων στρατιωτικών για υπόθεση κλοπής καυσίμων

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ποινές φυλάκισης δυόμιση και τριών ετών επέβαλε χθες το απόγευμα το Πενταμελές Στρατοδικείο Λάρισας σε δύο Λαρισαίους στρατιωτικούς για την υπόθεση της κλοπής καυσίμων από το στρατόπεδο της 1ης Διοίκησης Αγωγού Καυσίμων (ΔΑΚ), πριν 7 χρόνια, στο Ομορφοχώρι.

Οι ποινές είναι με τριετή αναστολή και δυνατότητα μετατροπής προς 5 ευρώ την ημέρα. Οι καταδικασθέντες μπορούν να κάνουν έφεση.

Πηγή: Ελευθερία

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.