Μετά τους τρεις Ρομά που διαγνώστηκαν θετικοί το μεσημέρι του Σαββάτου, εμφανίστηκε και τέταρτο κρούσμα.
Πρόκειται για γυναίκα Ρομά η οποία πήγε μόνη της στο νοσοκομείο με συμπτώματα πυρετού και διαγνώσθηκε θετική. Δεν ήταν μέσα στα δείγματα που είχαν ληφθεί τις τελευταίες μέρες στη Νέα Σμύρνη.
Εν τω μεταξύ στην ΑΡΩΓΗ μεταφέρθηκαν ήδη 30 από τους 35 Ρομά που εντοπίστηκαν θετικοί. Η μεταγωγή έγινε τμηματικά, οικειοθελώς, και κάτω από αυστηρά μέτρα φρούρησης.
Συνολικά στο πρώην θεραπευτήριο βρίσκονται σε καραντίνα 49 Ρομά.
Πηγή: Εφ. ΚΟΣΜΟΣ
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































