Κοπέλα υπέστη ηλεκτροπληξία σε κατάστημα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συναγερμός σήμανε στο ΕΚΑΒ το μεσημέρι της Τρίτης, λίγο πριν τις 3 μ.μ., όταν δέχθηκε κλήση για ηλεκτροπληξία που υπέστη μια νεαρή γυναίκα.

Το περιστατικό συνέβη σε κατάστημα με πιτοειδή στο κέντρο της Λάρισας. Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ έσπευσε στο σημείο και παρέλαβε την 30χρονη κοπέλα η οποία υπέστη την ηλεκτροπληξία κάτω από άγνωστες ως στιγμής συνθήκες.

Υπήρξε μεγάλη ανησυχία καθώς η νεαρή αρχικά σύμφωνα με πληροφορίες του onlarissa.gr, έχασε αρχικά και προς στιγμήν την επαφή της με το περιβάλλον, ωστόσο γρήγορα επανήλθε και μεταφέρθηκε σε καλή κατάσταση στο εφημερεύον Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας προκειμένου να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις.

Πηγή: onlarissa.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.