Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του Γενικού Νοσοκομείο Λάρισας νοσηλεύεται διασωληνωμένος ο 67χρονος Λαρισαίος με πνευμονία που είναι φορέας του κορωνοϊού.
Οι γιατροί του χορηγούν ειδική φαρμακευτική αγωγή έτσι ώστε ο οργανισμός του ανταπεξέλθει.
Ο 67χρονος έφθασε χθες στο νοσοκομείο και είναι το πρώτο περιστατικό στη Λάρισα (και το δέκατο συνολικά) που βρίσκεται στη ΜΕΘ.
Πηγή: kosmolarissa.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































