Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε μαθητής σε λύκειο της Λάρισας με υπαίτιο να είναι ένα… καπάκι από στυλό.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο 16χρονος μαθητής την ώρα του μαθήματος κατάπιε για άγνωστο λόγο ακόμα το καπάκι από το στυλό του που είχε στα χέρια του.
Άμεσα κινητοποιήθηκαν οι εκπαιδευτικοί, όπου και κλήθηκε ασθενοφόρο για να παραλάβει το νεαρό και να τον μεταφέρει σε καλή κατάσταση στο εφημερεύον Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας.
Πηγή: tinealarissa.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































