Με 71 εργαζόμενους πρόκειται να καλύψει τις ανάγκες του ο Δήμος Λαρισαίων ενόψει της λειτουργίας του Πάρκου των Ευχών στις 6 Δεκεμβρίου.
Πρόκειται για προσλήψεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και θέσεις με δίμηνες συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου.
Λεπτομέρειες αναμένονται μετά την αυριανή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου όπου θα επικυρωθεί και η απόφαση της δημοτικής αρχής.
Πηγή: kosmoslarissa.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































