Λάρισα: Tρία θετικά δείγματα από τα πρώτα 133 που εξετάστηκαν για κορωνοϊό

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Βρέθηκε άλλο ένα θετικό που είναι εκτός δειγματοληψίας

Τα πρώτα 133 δείγματα που εστάλησαν σε δύο ιδιωτικά εργαστήρια της πόλης μετά την λήψη από το ΕΟΔΥ εξετάστηκαν και βρέθηκαν μόλις 3 θετικά σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό.

Απομένουν άλλα 200 δείγματα τα οποία θα εξετάσει ο ΕΟΔΥ στην Αθήνα τα οποία δεν αποκλείεται να ανακοινωθούν σταδιακά.

Εν τω μεταξύ άλλο κρούσμα ρομά είχαμε εκτός της δειγματοληψία. Πρόκειται για έναν 25χρονο που χθες πήγε στο ΓΝΛ και οι γιατροί του πήραν δείγμα το οποίο σήμερα εξετάστηκε και βρέθηκε θετικό.

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.