Λάρισα: «Ξύπνησε» από κώμα 30χρονος συντηρητής ανελκυστήρων

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Κέρδισε, απ’ ότι φαίνεται, τη «μάχη» της ζωής 30χρονος συντηρητής ανελκυστήρων που νοσηλευόταν για μία εβδομάδα στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας.

Ο 30χρονος πριν από μία εβδομάδα είχε πέσει αναίσθητος – από άγνωστη αιτία – στο χώρο που εργαζόταν και κλήθηκε το ΕΚΑΒ το οποίο και τον μετέφερε σε κωματώδη κατάσταση στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας.

Εκεί εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας όπου και του έγιναν ειδικές εξετάσεις αλλά και ειδική θεραπεία, χωρίς να αλλάζει η εικόνα του, και οι εκτιμήσεις δεν ήταν καθόλου αισιόδοξες γι’ αυτόν.

Όμως σήμερα το πρωί ο 30χρονος άνοιξε τα μάτια του και φαίνεται ότι κέρδισε τη μεγάλη «μάχη» του…

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.