Λαρισαία μαχήτρια διακρίθηκε στις πανελλαδικές

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Την δική της μάχη δίνει από τις 22 Ιουλίου η αθλήτρια της ΑΕΛ Παναγιώτα (Γιώτα) Ακριβούλη η οποία τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο στην Οδό Βόλου. Μετά από ένα μήνα σήμερα ήρθε μια χαρμόσυνη είδηση για την Γιώτα και τους δικούς της ανθρώπους. Η νεαρή αθλήτρια που ακόμη νοσηλεύεται στο νοσοκομείο έμαθε πως πέρασε ως τρίτη στο Πολυτεχνείο Κοζάνης στην σχολή Μηχανικών Ορυκτών Πόρων.

Είναι πραγματικά εντυπωσιακό ότι η νεαρή αθλήτρια εκτός από τον αθλητισμός διακρίθηκε και στην δοκιμασία των πανελλαδικών εξετάσεων. Καλά είναι όμως και τα νέα για την υγειά της καθώς η κατάστασή της βελτιώνεται καθημερινά και αναμένεται σε λίγους μήνες να επανέλθει πλήρως μετά από απ΄την περιπέτειά της.

Εμείς ευχόμαστε γρήγορη ανάρρωση καθώς μπροστά της ανοίγεται ένα λαμπρό μέλλον…

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.